Закупівлю оголошено - 22-11-2022, 13:30. Дата останніх змін - 12-12-2022, 14:04

Код за ДК 021:2015: 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел газовий жаротрубний код за ДК 021:2015 - 44621200-1)

Закупівля:UA-2022-11-22-008479-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-11-22-003710-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-11-2022, 13:30
по 27-11-2022, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-11-2022, 13:30
по 30-11-2022, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2022, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-11-2022, 00:00

1. Найменування Замовника: Комунальна установа Тернопільської обласної ради Буданівський психоневрологічний будинок-інтернат. 2. Місцезнаходження Замовника: 48154, Тернопільська обл, Чортківський р-н, с. Буданів, вул. Яценяка 1а. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 02001044. 4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гринькевич Оксана Іванівна, фахівець з закупівель, уповноважена з публічних закупівель Комунальної установи Тернопільської обласної ради Буданівський психоневрологічний будинок-інтернат; 48154, Тернопільська обл, Чортківський р-н, с. Буданів, вул. Яценяка 1а, телефон +380961248708, e-mail: likarnyabodaniv@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел газовий жаротрубний код за ДК 021:2015 - 44621200-1). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 48154, Тернопільська обл, Чортківський р-н, с. Буданів, вул. Яценяка 1а. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 217 000,00 грн. (двісті сімнадцять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 15.12.2022р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.11.2022р. 14. Умови оплати: Оплата Покупцем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у Специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 (десять) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних, за умови отримання відповідного фінансування. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

ID закупівлі: 4ba11f29d8054971801078f91928f358

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:217 000,00 UAH(без ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:2 170,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальна установа Тернопільської обласної ради Буданівський психоневрологічний будинок-інтернат
ЄДРПОУ:02001044 Досьє YouControl
Контактна особа:Гринькевич Оксана Іванівна
Телефон:380961248708
E-mail:likarnyabodaniv@ukr.net
Місцезнаходження:
48154, Україна, Тернопільська область,Чортківський р-н, село Буданів, вул. Яценяка І будинок 1А
1


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 22-11-2022, 13:30:24
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Товари
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:22-11-2022, 13:33:24
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:22-11-2022, 13:29:58
Експортовано:22-11-2022, 13:29:41
Експортовано:22-11-2022, 13:29:25
Експортовано:22-11-2022, 13:29:26
Експортовано:22-11-2022, 13:29:25
Експортовано:22-11-2022, 13:29:11
Експортовано:22-11-2022, 13:28:44
+ -
Завершено
Код за ДК 021:2015: 44620000-2 ...
217 000,00 UAH(без ПДВ)
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата Покупцем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у Специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 (десять) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних, за умови отримання відповідного фінансування
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Код за ДК 021:2015: 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел газовий жаротрубний код за ДК 021:2015 - 44621200-1)
Ідентифікатор (лота):
07516daef0854ac38b68b9c4b2dca2e3
Мінімальний крок аукціону:
2 170,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Котел газовий жаротрубний код за ДК 021:2015 - 44621200-1

1
штуки
48154 Україна Тернопільська область Чортківський р-н, село Буданів вул. Яценяка І будинок 1А
по 15-12-2022
44620000-2
Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ПІЩАКОВА ІРИНА ІВАНІВНА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СТЕПАНА БАНДЕРИ будинок 13 квартира 66, 43000, Ірина Піщакова
Остаточна пропозиція:
216 950,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-12-2022, 12:00
Період подачі оскарження:
по 11-12-2022, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-12-22, 13:51:53
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасником надано: файл «20_[28-11-2022 17.08.27]тендерна пропозиція» в якому міститься форма «Тендерна пропозиція» проте учасником не зазначено: країна походження та назва виробника предмета закупівлі. Також Учасником не зазначено саме строк протягом якого Учасник повинен дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом __ днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ затвердженої тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження реєстру наданих документів та необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до додатків до цієї тендерної документації, а саме: заповнена форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно Додатку №5 до тендерної документації. Крім того, вимогами пункту 2 розділу ІІІ затвердженої тендерної документації - тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати заповнений форму «Тендерна пропозиція» згідно додатку №5 до тендерної документації з урахуванням зазначеної інформації вище та вимог тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції не надано листа-згоди з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-12-22, 13:51:53
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2022-11-22-008479-a-a1
Номер договору:
136/136
Дата підписання договору:
12-12-2022, 00:00
Строк дії договору:
з 12-12-2022 по 31-12-2022
216 950,00 UAH
Ціна договору
216 950,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ПІЩАКОВА ІРИНА ІВАНІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
216 950,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ