Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про обсяг, місце та строки надання послуг) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 239 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 195 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
| ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
| Телефон: | 380487744243 |
| E-mail: | i.polischuk@sar.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
3 |
02.04.2025 найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану ТОВ «ФОРМУЛА УСПІХУ ПЛЮС». При цьому, в період з 02.04.2025 по 06.04.2025 Уповноважена особа КП «МПРС» перебувала у відпустці, у зв’язку з чим передбачений Законом строк на розгляд тендерної пропозиції скоротився з 5 робочих днів до 3 робочих днів. Станом на 08.04.2025 на розгляді Уповноваженої особи КП «МПРС» одночасно перебуває тендерні пропозиції у двох різних закупівлях по відкритим торгам з особливостями, документи для оприлюднення 4 закупівель (відкриті торги з особливостями), 2 договори на розміщення у електронній системі закупівель та 2 звіти за закупівлями без використання електронної системи закупівель. Отже, на розгляді Уповноваженої особи КП «МПРС» перебуває значний обсяг документів, який необхідно опрацювати, зокрема за закупівлею послуг з подачі питної води на судна за кодом ДК 021:2015 – 65110000-7 «Розподіл води» (UA-2025-03-25-012288-a). Враховуючи великий обсяг документів, що потребує опрацювання існує необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМУЛА УСПІХУ ПЛЮС» до 20 робочих днів, а саме до 11.04.2025.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФОРМУЛА УСПІХУ ПЛЮС" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. У загальних відомостях про учасника вих. №34 від 27.03.2025 відсутнє зазначення посади за п.8. У п.п. 8 п. 7 Додатку 2 Тендерної документації передбачено зазначення посади особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції. Учасник повинен надати виправлені загальні відомості про учасника. 2. Відсутня інформація, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 13 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України “Про громадянство України”, а саме: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту; посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України; військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. Учасник – юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. У разі відсутності обставин визначених цим пунктом, учасник надає відповідну довідку.. Учасник повинен надати інформацію, відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправлених загальних відомостей про учасника, інформації, відповідно до п. 13 Додатку 2 Тендерної документації. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.