Закупівлю оголошено - 22-07-2025, 12:39. Дата останніх змін - 22-08-2025, 15:18

Послуги з управління даними

Послуги з управління даними... Державна закупівля - UA-2025-07-22-004735-a Послуги з управління даними від замовника Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" від 7/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-22-004735-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-22-005855-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 12:39
по 27-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 12:39
по 30-07-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
9174196.4
9 174 196,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:91 741,96 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:275 225 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
ЄДРПОУ:05523814 Досьє YouControl
Контактна особа:Бех Михайло Михайлович
Телефон:380931810592
E-mail:zakupkylvivavtodor@gmail.com
Місцезнаходження:
79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з управління даними
9 174 196,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління даними

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-07-2026
72310000-1
Послуги з обробки даних


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-07-2025 по 28-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, Межигірська, буд. 87 А, офіс 4102 , 04080, Надія Пасько
Остаточна пропозиція:
9 174 196,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-08-2025, 16:56
Період подачі оскарження:
по 21-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 05-08-25, 15:35:38
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

З метою детального вивчення тендерної пропозиції учасника

Кінцева дата розгляду пропозиції: 28-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-08-25, 14:09:23
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР» поданій щодо закупівлі: Послуги з управління даними (ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись). *Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір в повному обсязі відповідно до предмета закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2022-2025 років, та передбачає надання не менше однієї з послуг із зазначеного переліку, а саме: 1. маршрутизації транзакцій та процесинг транзакцій; 2. реєстрації на фіскальному сервері контролюючого органу розрахункових документів, підтверджуючих виконання розрахункових операцій, які здійснені в готівковій та/або в безготівковій формі; 3. формування консолідованої звітності щодо розрахункових документів, які зареєстровані на фіскальному сервері контролюючого органу; 4. токенізації для ідентифікації платіжного засобу, та перегляду розрахункового документу, зареєстрованого на фіскальному сервері контролюючого органу через зовнішній портал. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатку до тендерної документації: - сканкопії договорів із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) приймання-передачі та/або акту(-ів) надання послуг з відмітками про надання послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 1.1.)); листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником в таблиці (п. 1.1.)). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про досвід виконання аналогічного договору за вих. № 256-07/2025 від 29.07.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. В довідці учасником зазначено сума договору 27 781,22 грн., та надано акти приймання-передачі наданих послуг на суму 27 781,22 грн. При цьому, учасником надано Договір про надання послуг № 5615 від 15.07.2024 на суму 1 291 698,02 грн. та додаткову угоду № 1 від 27.12.2024 до Договору про надання послуг № 5615 від 15.07.2024, в якій зазначено, що вартість договору 1 550 037,62 грн., та надано лист-відгук від 24.07.2025 № 075/1-2890 до вищевказаного договору, де зазначено, що послуги за договором надані в повному обсязі, без зазначення суми виконання договору. 2) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, наступною інформацією: 3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись). *Зазначити дану інформацію по досвіду роботи за спеціальністю та за посадою через дріб. Для документального підтвердження наявності працівників Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), копії наказів про призначення або копії договорів цивільно-правового характеру та копії дипломів. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації за вих. № 258-07/2025 від 29.07.2025. Після перевірки поданих документів, встановлено наступне: 1. В пункті 3 та 4 Довідки, щодо працівника Коржанюк О.В. та Москаленко О.П., в розділі Повне найменування навчального закладу, спеціальність, учасник поставив почерк. Проте відповідно до Закону України «Про освіту» в Україні діють такі типи навчальних закладів: дошкільні; середні; позашкільні; професійно -технічні; вищі; заклади післядипломної роботи. Отже, для підтвердження інформації учасник повинен зазначити відповідну інформацію з наданням підтверджуючих документів (копію документу про закінчення навчального закладу). 2. В пункті 5 Довідки, щодо працівника Степанченко Т.В., в розділі Повне найменування навчального закладу, спеціальність, учасник зазначив «Інженер-програміст», при цьому в дипломі серії ЛЖ ВЕ № 011706 вказано спеціальність «Програмне забезпечення обчислювальної техніки та автоматизованих систем». 3) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (для юридичних осіб). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Гарантійний лист щодо підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей за вих. № 264-07/2025 від 29.07.2025. Після перевірки поданих документів, встановлено наступне: 1. «Гарантійний лист щодо підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей», що не відноситься до пункту 47 Особливостей. Має бути лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. 8) Також Учасником завантажено документи в яких виявлено невідповідності, а саме: - Тендерна пропозиція за вих. № 272-07/2025 від 29.07.2025, в якій: - в п.6 учасником не зазначено прізвище ім’я по батькові особи, що відповідальна за прийняття заявок. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-08-25, 14:09:23
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-22-004735-a-c1
Номер договору:
№ 2391
Дата підписання договору:
22-08-2025, 12:00
Строк дії договору:
з 22-08-2025 по 31-07-2026
9 174 196,40 UAH
Ціна договору
7 645 163,67 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 174 196,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-07-2025, 08:44:55
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
Виписка _№KIEG348065074.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Виписка _№KIEG348065074.pdf.p7s.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Гарантія_ 275 225,00 UAH.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Гарантія_ 275 225,00 UAH.pdf.p7s.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довідка про покриття_ 275 225,00 UAH.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довідка про покриття_ 275 225,00 UAH.pdf.p7s.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність Крупицька Ю. В..pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність Крупицька Ю. В..pdf.p7s.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
banking_licence_ПУМБ.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
20
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
Доказ:
Документ
2.3. Договір оренди приміщення з ДУ та актом.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Довідка про матеріально-тех базу.PDF, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2.1. Оборотно-сальдові відомості.PDF, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2.2. Накладні.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявні працівники відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3.7. Дипломи на фахівців.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3. Довідка про фахівців.PDF, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3.1. Штатний розпис.PDF, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3.2. Накази на працівників.PDF, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3.3. Дипломи працвників.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3.4. Договір з ФОП Плавко та ДУ.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3.5. Договір з ФОП Буланов.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3.6. Договір з ФОП Шилохвост.PDF, Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявний досвід виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
1.3. Лист-відгук до аналогічного договору.PDF, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
1. Довідка про аналогічний договір.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
1.1. Аналогічний договір 5615 ГІОЦ.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
1.2. Акти приймання-передачі до аналогічного договору.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявна фінансова спроможність
Доказ:
Документ
4. Фінансова звітність малого підприємства.pdf, Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 12:39:31
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 12:16:12
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 12:16:12
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 12:16:12

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління даними
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору , Забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія надається переможцем через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Код ЄДРПОУ - 05523814 IBAN UA 663204780000000026004202225 у АБ «Укргазбанк», м.Київ, МФО – 320478 Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п`ять) відсотків вартості договору про закупівлю. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку переможця процедури закупівлі на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Термін дії банківської гарантії повинен бути до закінчення строку дії договору. Строк дії банківської гарантії продовжується у разі продовження строку надання послуг та/або строку дії Договору. У такому випадку переможець зобов’язаний надати продовжену або нову банківську гарантію протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання сторонами Додаткової угоди про продовження строку надання послуг та/або строку дії Договору. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця, не компенсуються Замовником. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому переможцем у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та переможцем, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом переможця або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону, з урахуванням пункту 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються переможцю у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю в разі: невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов'язань за даним Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення надання послуг; за порушення умов зобов'язання щодо якості послуг. В разі не надання переможцем через електронну систему закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вказаний строк (в т.ч. якщо надане переможцем забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління даними
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  3,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Код ЄДРПОУ - 05523814 IBAN UA 663204780000000026004202225 у АБ «Укргазбанк», м.Київ, МФО - 320478 Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 275 225,00 грн. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити РІВНУ чітку суму згідно вказаного тендерного забезпечення. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ніж … грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні або визнанні такими, що не відбулися торгів. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерна пропозиція, яка не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником.
                  5. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління даними
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявна фінансова спроможність
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність фінансової спроможності , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: - фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства Фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73 або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або * податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 50 % (п’ятдесят відсотків) очікуваної вартості предмета закупівлі. У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2024 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації (з дня державної реєстрації створення учасника процедури закупівлі і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно, якщо учасник процедури закупівлі працює менше одного року).
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління даними
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявний досвід виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись). *Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір в повному обсязі відповідно до предмета закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2022-2025 років, та передбачає надання не менше однієї з послуг із зазначеного переліку, а саме: 1. маршрутизації транзакцій та процесинг транзакцій; 2. реєстрації на фіскальному сервері контролюючого органу розрахункових документів, підтверджуючих виконання розрахункових операцій, які здійснені в готівковій та/або в безготівковій формі; 3. формування консолідованої звітності щодо розрахункових документів, які зареєстровані на фіскальному сервері контролюючого органу; 4. токенізації для ідентифікації платіжного засобу, та перегляду розрахункового документу, зареєстрованого на фіскальному сервері контролюючого органу через зовнішній портал. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатку до тендерної документації: - сканкопії договорів із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) приймання-передачі та/або акту(-ів) надання послуг з відмітками про надання послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 1.1.)); - листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником в таблиці (п. 1.1.)).
                  3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління даними
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявні працівники відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, наступною інформацією: 3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись). *Зазначити дану інформацію по досвіду роботи за спеціальністю та за посадою через дріб. Для документального підтвердження наявності працівників Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), копії наказів про призначення або копії договорів цивільно-правового характеру та копії дипломів.
                  4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління даними
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 12:38:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись). 2.2. Для підтвердження відповідності вимогам матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - копії документів (накладні, оборотно-cальдова відомість), що підтверджують право власності та/або користування (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка, та інше обладнання, яке використовує учасник). У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати копії діючих договорів оренди (користування, акти прийому – передачі, тощо), термін дії договорів повинен бути не менше ніж до 31.12.2025 року.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ