Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 174 196,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 91 741,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 275 225 UAH |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
| ЄДРПОУ: | 05523814 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бех Михайло Михайлович |
| Телефон: | 380931810592 |
| E-mail: | zakupkylvivavtodor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
1 |
З метою детального вивчення тендерної пропозиції учасника
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР» поданій щодо закупівлі: Послуги з управління даними (ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись). *Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір в повному обсязі відповідно до предмета закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2022-2025 років, та передбачає надання не менше однієї з послуг із зазначеного переліку, а саме: 1. маршрутизації транзакцій та процесинг транзакцій; 2. реєстрації на фіскальному сервері контролюючого органу розрахункових документів, підтверджуючих виконання розрахункових операцій, які здійснені в готівковій та/або в безготівковій формі; 3. формування консолідованої звітності щодо розрахункових документів, які зареєстровані на фіскальному сервері контролюючого органу; 4. токенізації для ідентифікації платіжного засобу, та перегляду розрахункового документу, зареєстрованого на фіскальному сервері контролюючого органу через зовнішній портал. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатку до тендерної документації: - сканкопії договорів із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) приймання-передачі та/або акту(-ів) надання послуг з відмітками про надання послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 1.1.)); листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником в таблиці (п. 1.1.)). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про досвід виконання аналогічного договору за вих. № 256-07/2025 від 29.07.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. В довідці учасником зазначено сума договору 27 781,22 грн., та надано акти приймання-передачі наданих послуг на суму 27 781,22 грн. При цьому, учасником надано Договір про надання послуг № 5615 від 15.07.2024 на суму 1 291 698,02 грн. та додаткову угоду № 1 від 27.12.2024 до Договору про надання послуг № 5615 від 15.07.2024, в якій зазначено, що вартість договору 1 550 037,62 грн., та надано лист-відгук від 24.07.2025 № 075/1-2890 до вищевказаного договору, де зазначено, що послуги за договором надані в повному обсязі, без зазначення суми виконання договору. 2) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, наступною інформацією: 3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись). *Зазначити дану інформацію по досвіду роботи за спеціальністю та за посадою через дріб. Для документального підтвердження наявності працівників Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), копії наказів про призначення або копії договорів цивільно-правового характеру та копії дипломів. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації за вих. № 258-07/2025 від 29.07.2025. Після перевірки поданих документів, встановлено наступне: 1. В пункті 3 та 4 Довідки, щодо працівника Коржанюк О.В. та Москаленко О.П., в розділі Повне найменування навчального закладу, спеціальність, учасник поставив почерк. Проте відповідно до Закону України «Про освіту» в Україні діють такі типи навчальних закладів: дошкільні; середні; позашкільні; професійно -технічні; вищі; заклади післядипломної роботи. Отже, для підтвердження інформації учасник повинен зазначити відповідну інформацію з наданням підтверджуючих документів (копію документу про закінчення навчального закладу). 2. В пункті 5 Довідки, щодо працівника Степанченко Т.В., в розділі Повне найменування навчального закладу, спеціальність, учасник зазначив «Інженер-програміст», при цьому в дипломі серії ЛЖ ВЕ № 011706 вказано спеціальність «Програмне забезпечення обчислювальної техніки та автоматизованих систем». 3) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (для юридичних осіб). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Гарантійний лист щодо підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей за вих. № 264-07/2025 від 29.07.2025. Після перевірки поданих документів, встановлено наступне: 1. «Гарантійний лист щодо підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей», що не відноситься до пункту 47 Особливостей. Має бути лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. 8) Також Учасником завантажено документи в яких виявлено невідповідності, а саме: - Тендерна пропозиція за вих. № 272-07/2025 від 29.07.2025, в якій: - в п.6 учасником не зазначено прізвище ім’я по батькові особи, що відповідальна за прийняття заявок. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.