Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
Обсяг надання послуг: доступ до онлайн-сервісу “Система Vkursi Pro” – 2 робочих місця. Більш детальна інформація зазначена у Додатку 2 “Специфікація послуг” до тендерної документації. Місце надання послуг: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601. Строк надання доступу до онлайн-сервісу: протягом 10 календарних днів з дати здійснення Національним банком попередньої оплати (авансу). Строк надання послуг: 12 місяців з дати надання доступу до Системи, яка зазначається в акті про надання доступу до Системи. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: з технічних питань – Віта Анатоліївна Бондаренко, старший інженер – програміст управління вдосконалення та супроводження інформаційних систем Департаменту інформаційних технологій; телефон: (044) 521-87-72; електронна адреса: Vita.Bondarenko@bank.gov.ua; з організаційних питань – Наталя Анатоліївна Бабієнко, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; телефон: (044) 521-01-08; електронна адреса: Natalia.Babiienko@bank.gov.ua.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 36 480 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 360 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Наталя Бабієнко |
| Телефон: | +380445218908 |
| E-mail: | natalia.babiienko@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником процедури закупівлі “Доступ до онлайн-сервісу “Система Vkursi Pro” - 72319000-4” (UA-2025-06-12-002006-a) ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (далі – ТОВ) “ВЕБ ДРІМ ТЕХНОЛОДЖІ”: 1) не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника, що не відповідає пункту 6 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації; 2) надано документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений не за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: в колонках таблиці цін “Ціна за одиницю, грн з ПДВ” та “Загальна вартість, грн з ПДВ”, зазначено однакову вартість – 36 480,00, що не відповідає пункту 1 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” та Додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) Пункт 6 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації: 6) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. 2) Пункт 1 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” та Додаток 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. 2) Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Уповноважена особа – менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель Наталя БАБІЄНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.