Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2025, 00:00
Дана закупівля є добровільною (тобто не є обов'язковою для даного замовника відповідно до Розпорядження КМУ №846-р). Закупівлю проводить ЦЗО ДУ "Професійні закупівлі" в інтересах замовника - Національне агентство кваліфікацій.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 768 595 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 842,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
| ЄДРПОУ: | 40996564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Позня Юлія Сергіївна |
| Телефон: | 380687717258 |
| E-mail: | y.poznia@profzakupivli.com |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
| Замовник(и): | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО КВАЛІФІКАЦІЙ |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №246 щодо прийняття рішення уповноваженою особою м.Київ 17.06.2025 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Чухілевич Василь Вікторович (код за ЄДРПОУ (ІПН) – 3698311558) на закупівлю товару: ДК 021-2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів (Послуги з розробки вебсайтів (з передачею майнових прав на вебсайти)) (ідентифікатор закупівлі № UA-2025-06-06-011604-a). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП Чухілевич Василь Вікторович встановлено наступне: 1.Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку згідно Форми 1 з інформацією про виконання не менше 2 (двох) аналогічних* договорів протягом 2023 - 2025 років. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг із розробки та створення веб-сайтів. Учасником ФОП Чухілевич Василь Вікторович у складі тендерної пропозиції було надано файл “0.1. Довідка Досвід.pdf” у якому міститься довідка про наявність релевантного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Однак, порівнюючи довідку надану учасником із довідкою згідно Форми 1 Додатку 1 до тендерної документації, можна зробити висновок, що подана учасником довідка не відповідає Формі 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: відсутня остання колонка Форми 1 Додатку 1 “Контактні дані осіб замовника (телефон)”, а також у колонці “Найменування замовника за договором” учасником було додано “номер телефону”, що не було передбачено Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також серед зазначених учасником договорів у довідці згідно Форми 1 Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним (а саме договором на надання послуг із розробки та створення веб-сайтів) є лише один договір із трьох зазначених, а саме договір із ПП Зінчук Владислав Юрійович, який включає в себе розробку та створення веб-сайту “CarUp” (предметом договору є розробка вебсайту веб-сайту “CarUp”, а у рекомендаційному листі ПП Зінчук В.Ю., вказано про створення веб-сайту “CarUp”). Договір із Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м. Києва, включає в себе розміщення фото-, відео- та текстового контенту на вимогу. SEO-оптимізація. Моніторинг роботи ресурсу та екстрене реагування. Підтримка хостингу, подовження доменного імені, інші необхідні заходи для підвищення ефективності та стійкості вебресурсу. Внесення звітності та актуальної інформації на сайт, зокрема про працівників та структуру медзакладу. За потреби - редагування сторінок вебсайту, усунення помилок у зовнішній маршрутизації та створення повної копії сайту, ТОБТО виходячи із вищезазначеного, предмет договору та його технічне завдання не включає розробку та створення веб-сайту, а більше має відношення до редизайну та SEO-оптимізації. Також у рекомендаційному листі Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м. Києва, вказано, що ФОП Чухілевичем було надано послуги з технічного супроводу та розвитку офіційного веб-сайту замовника, тобто договір не включає в себе розробку та створення веб-сайту. Третій договір з Громадською організацією «ET CETERA» включає в себе надання послуг з керування та експертного супроводу розробки онлайн веб-платформи для психологів та додавання функціоналу та сценаріїв для гри “КРОК”. Тобто даний договір не передбачає розробку та створення ФОП Чухілевичем В.В., веб-сайту/веб-платформи, а лише передбачає експертний супровід з розробки онлайн веб-платформи без її створення. Отже, замовником не було дотримано вимогу пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, а саме надати Довідку згідно Форми 1 з інформацією про виконання не менше 2 (двох) аналогічних* договорів протягом 2023 - 2025 років. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг із розробки та створення веб-сайтів. 2. Відповідно до вимоги пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність кваліфікованих спеціалістів, що мають необхідні знання та досвід, які будуть задіяні для виконання договору. Обов’язковим є наявність в учасника веб-дизайнера та веб-розробника. На підтвердження учасник має надати довідку з переліком необхідних наявних спеціалістів згідно Форми 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати копії/сканкопії: - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (копії/витяги з трудових книжок та наказ про призначення на посаду, або договір про надання послуг/виконання робіт або договір ЦПХ); - документи, що підтверджують наявність відповідної освіти/кваліфікації (дипломи, сертифікати тощо ). Учасником у складі тендерної пропозиції було надано файл “0.2. Довідка Працівники.pdf” у якому вказано, що Чухілевич Василь Вікторович - Full-Stack розробник, менеджер продутку, а Коваленко Анна Михайлівна - UI/UX дизайнерка, вебдизайнерка. На підтвердження інформації, вказаній відповідно до Форми 2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник надав: сертифікат про проходження онлайн-курсу Figma для вебдизайну Коваленко Анною Михайлівною; договір про надання послуг з розробки дизайну веб-сайтів від 13 червня 2025 року №1-06/25 між ФОП Чухілевич В.В., та ФО Коваленко А.М., що у свою чергу є підтвердженням кваліфікації з розробки дизайну вебсайтів- Коваленко Анни Михайлівни. Слід звернути увагу, що учасник вказав ФОП Чухілевича Василя Вікторовича, як Full-Stack розробника, однак жодних підтверджуючих документів у тендерній пропозиції учасника, що ФОП Чухілевич Василь Вікторович є веб-розробником немає. У складі тендерної пропозиції було надано диплом магістра з економічної кібернетики Чухілевича Василя, але в ньому не міститься інформації, що Чухілевич Василь проходив навчання із веб-розробки. Також учасником вказано, що Чухілевич Василь проходив практику як веброзробник в Національному університеті «Острозька академія» та Soft Serve, однак підтвердження цієї інформації у тендерній пропозиції учасника немає (сертифікати, дипломи, які б містили дані про кваліфікацію Чухілевича В.В., як веб-розробника). Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: - оновлену таблицю відповідно до Форми 1 Додатку 1 тендерної документації, яка буде містити не менше 2 (двох) аналогічних* договорів протягом 2023 - 2025 років. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг із розробки та створення веб-сайтів. - документи на підтвердження кваліфікації веброзробника - Чухілевича Василя Вікторовича. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей ФОП Чухілевич Василь Вікторович (код за ЄДРПОУ (ІПН) – 3698311558) на закупівлю товару: ДК 021-2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів (Послуги з розробки вебсайтів (з передачею майнових прав на вебсайти)) номер у Prozorro: UA-2025-06-06-011604-a. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у визначений чинним законодавством строк. Уповноважена особа Юлія ПОЗНЯ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.