Закупівлю оголошено - 03-06-2025, 09:21. Дата останніх змін - 02-07-2025, 15:41

Послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних

Послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних... Державна закупівля - UA-2025-06-03-001031-a Послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних від замовника КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва" від 6/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-03-001031-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-03-001110-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-06-2025, 09:21
по 15-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-06-2025, 09:21
по 18-06-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3786989.22
3 786 989,22 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:37 869,89 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва"
ЄДРПОУ:32375554 Досьє YouControl
Контактна особа:Зленко Роман Леонідович
Телефон:380445251963
E-mail:zlenko2025kp@ukr.net
Місцезнаходження:
03039, Україна, Київська область,Київ, проспект Голосіївський будинок 17-б
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги операційно – диспетчер ...
3 786 989,22 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних

1
послуга
03039 Україна Київська область Київ проспект Голосіївський будинок 17-б
з 01-07-2025 по 31-12-2025
72310000-1
Послуги з обробки даних


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НЬЮ СІСТЕМС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-06-2025 по 26-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Київ, місто Київ, вул. Вінстона Черчилля, будинок 27А, 02094, Роненко Ірина Володимирівна
Остаточна пропозиція:
3 786 989,22 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-06-2025, 14:49
Період подачі оскарження:
по 29-06-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-03-001031-a-a1
Номер договору:
186
Дата підписання договору:
01-07-2025, 15:00
Строк дії договору:
з 01-07-2025 по 31-12-2025
3 786 989,22 UAH
Ціна договору
3 786 989,22 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "НЬЮ СІСТЕМС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 786 989,22 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-06-2025, 18:24:53
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців **не застосовуються для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії 1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. 1.2. Довідка про наявність в учасника майданчика (приміщення) на території України, де розміщено центральну диспетчерську службу, яка має цілодобово (включаючи вихідні та святкові дні) надавати послуги, які є предметом даної закупівлі, зазначити адресу приміщення, власне чи орендоване. 1.3. Довідка у довiльнiй формi про наявність номеру телефона за якими будуть прийматись повідомлення від мешканців та за якими буде здійснюватися зв’язок (номери телефонів мають належати міській телефонній мережі м. Києва). 1.4. Довідка у довiльнiй формi у якій зазначити інформацію про наявнiсть обладнання що буде розміщено, налаштовано учасником для надання послуг, в тому числі обладнання апаратної частини Програмно-апаратного комплексу (ПАК). 1.5 Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про наявність діючого або дослідного зразку аналого-цифрового перетворювача сигналів ОДС для систем «Еталон-1», «Еталон-2», «Комфорт», «Промінь», який дозволяє працювати зі стійкою ОДС віддалено за допомогою глобальної мережі Internet. 1.6. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про програмне забезпечення (ПЗ) - комплекс комп’ютерних програм (комп’ютерні програми «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів», функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг. На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії документів, які підтверджують майнові права на таке програмне забезпечення (комп’ютерні програми) та право на використання такого програмного забезпечення (комп’ютерних програм), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг за даною закупівлею, а саме: рішення/свідоцтва, що стосуються авторських прав, видане компетентним органом державної влади на кожне програмне забезпечення/комп’ютерну програму та ліцензії на програмне забезпечення, або договір на користування/оренди або ліцензійний договір, або будь-який інший договір щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* *Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців **не застосовуються для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії 2.1.Довідка в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід досвід з обов’язковим зазначенням: - не менше 5 (п’яти) працівників за професією (посадою) оператор диспетчерської служби або диспетчер диспетчерської служби; - не менше 3 (трьох) працівників за професією (посадою) оператор пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель. (у вигляді таблиці) ПІБ Посада Стаж роботи за фахом Освіта (вища/середня/, и тд) На кожного з зазначених у довідці працівників додаються документи, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками (витяги з трудових книжок, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду згідно з КЗпП України або накази про призначення на посаду), а також: - на працівників за посадою оператори пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель: сканкопію протоколу (-ів) комісії або витягу (-ів) з нього та сканкопію діючого(-их) на дату проведення даної закупівлі посвідчення(нь), які підтверджують закінчення працівником (-ами) навчання за професією оператор пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель та допуск до обслуговування пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель або свідоцтва (-тв), які підтверджують навчання працівником (-ами) за професією оператор пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель та присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, а саме: оператор пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 3.1. Довідка по формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору . № п/п Назва контрагента Предмет договору Номер оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений договір Термін виконання договору Адреса та контактні телефони контрангента *Аналогічним договором вважається договір про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС житлових будинків, не менше, ніж кількість будинків вказану в тендерній документації. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копію аналогічного договору та документів, які підтверджують надання послуг по цьому аналогічному договору (копії актів, засвідчені підписом службової (посадової) особи учасника та печаткою (в разі наявності печатки) позитивний лист-відгук від Замовника до аналогічного договору, який вказано в довідці, за підписом Замовника та копii декларацiй ПДВ разом з квитанцiями про їх прийняття за перiод дii аналогiчного договору.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено03-06-2025, 09:22:28
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 15:23:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 09:20:24
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 15:20:51
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено03-06-2025, 09:20:24
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 15:20:40

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 3.1. Довідка по формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору . № п/п Назва контрагента Предмет договору Номер оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений договір Термін виконання договору Адреса та контактні телефони контрангента *Аналогічним договором вважається договір про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС житлових будинків, не менше, ніж кількість будинків вказану в тендерній документації. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копію аналогічного договору та документів, які підтверджують надання послуг по цьому аналогічному договору (копії актів, засвідчені підписом службової (посадової) особи учасника та печаткою (в разі наявності печатки) позитивний лист-відгук від Замовника до аналогічного договору, який вказано в довідці, за підписом Замовника та копii декларацiй ПДВ разом з квитанцiями про їх прийняття за перiод дii аналогiчного договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* *Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців **не застосовуються для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії 2.1.Довідка в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід досвід з обов’язковим зазначенням: - не менше 5 (п’яти) працівників за професією (посадою) оператор диспетчерської служби або диспетчер диспетчерської служби; - не менше 3 (трьох) працівників за професією (посадою) оператор пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель. (у вигляді таблиці) ПІБ Посада Стаж роботи за фахом Освіта (вища/середня/, и тд) На кожного з зазначених у довідці працівників додаються документи, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками (витяги з трудових книжок, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду згідно з КЗпП України або накази про призначення на посаду), а також: - на працівників за посадою оператори пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель: сканкопію протоколу (-ів) комісії або витягу (-ів) з нього та сканкопію діючого(-их) на дату проведення даної закупівлі посвідчення(нь), які підтверджують закінчення працівником (-ами) навчання за професією оператор пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель та допуск до обслуговування пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель або свідоцтва (-тв), які підтверджують навчання працівником (-ами) за професією оператор пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель та присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, а саме: оператор пульта керування устаткуванням житлових і громадських будівель.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-06-2025, 15:22:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* *Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців **не застосовуються для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії 2.1.Довідка в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді таблиці) ПІБ Посада Стаж роботи за фахом Освіта (вища/середня/, и тд) Копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, задіяними у наданні послуг за даною закупівлею, або витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду згідно КЗпП України, або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових договорів, які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, задіяними у наданні послуг за даною закупівлею ( у разі , якщо працівники задіяні на підставі зазначених договорів).
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Дата архівування: 06-06-2025, 15:22:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців **не застосовуються для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії 1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. 1.2. Довідка про наявність в учасника майданчика (приміщення) на території України, де розміщено центральну диспетчерську службу, яка має цілодобово (включаючи вихідні та святкові дні) надавати послуги, які є предметом даної закупівлі, зазначити адресу приміщення, власне чи орендоване. 1.3. Довідка у довiльнiй формi про наявність номеру телефона за якими будуть прийматись повідомлення від мешканців та за якими буде здійснюватися зв’язок (номери телефонів мають належати міській телефонній мережі м. Києва). 1.4. Довідка у довiльнiй формi у якій зазначити інформацію про наявнiсть обладнання що буде розміщено, налаштовано учасником для надання послуг, в тому числі обладнання апаратної частини Програмно-апаратного комплексу (ПАК). 1.5 Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про наявність діючого або дослідного зразку аналого-цифрового перетворювача сигналів ОДС для систем «Еталон-1», «Еталон-2», «Комфорт», «Промінь», який дозволяє працювати зі стійкою ОДС віддалено за допомогою глобальної мережі Internet. 1.6. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про програмне забезпечення (ПЗ) - комплекс комп’ютерних програм (комп’ютерні програми «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів», функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг. На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії документів, які підтверджують майнові права на таке програмне забезпечення (комп’ютерні програми) та право на використання такого програмного забезпечення (комп’ютерних програм), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг за даною закупівлею, а саме: рішення/свідоцтва, що стосуються авторських прав, видане компетентним органом державної влади на кожне програмне забезпечення/комп’ютерну програму та ліцензії на програмне забезпечення, або договір на користування/оренди або ліцензійний договір, або будь-який інший договір щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-06-2025, 15:22:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців **не застосовуються для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії 1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. 1.2. Довідка про наявність в учасника майданчика (приміщення) на території м. Києва, де розміщено центральну диспетчерську службу, яка має цілодобово (включаючи вихідні та святкові дні) надавати послуги, які є предметом даної закупівлі, зазначити адресу приміщення, власне чи орендоване, та надати копії документів, які підтверджують право власності або користування майданчиком (приміщенням). 1.3. Довідка у довiльнiй формi про наявність номеру телефона за якими будуть прийматись повідомлення від мешканців та за якими буде здійснюватися зв’язок (номери телефонів мають належати міській телефонній мережі м. Києва). 1.4. Довідка у довiльнiй формi у якій зазначити інформацію про наявнiсть обладнання що буде розміщено, налаштовано учасником для надання послуг, в тому числі обладнання апаратної частини Програмно-апаратного комплексу (ПАК). 1.5 Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про наявність діючого або дослідного зразку аналого-цифрового перетворювача сигналів ОДС для систем «Еталон-1», «Еталон-2», «Комфорт», «Промінь», який дозволяє працювати зі стійкою ОДС віддалено за допомогою глобальної мережі Internet. 1.6. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про програмне забезпечення (ПЗ) - комплекс комп’ютерних програм (комп’ютерні програми «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів», функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг. На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії документів, які підтверджують майнові права на таке програмне забезпечення (комп’ютерні програми) або право на використання такого програмного забезпечення (комп’ютерних програм), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг за даною закупівлею.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 03-06-2025, 09:21:49
                  Дата архівування: 06-06-2025, 15:22:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ