Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 166 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 831,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сумський національний аграрний університет |
| ЄДРПОУ: | 04718013 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривякіна Людмила |
| Телефон: | +380503276960 |
| E-mail: | lusi0103@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей 1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ «Проект договору» оформлення, якого не відповідає вимогам замовника. 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ Додаток 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» який не відповідає вимогам замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 2.1. Додаток 1 до Тендерної документації п 3. Інші документи пп. 5 Проект договору про закупівлю 2.2. Додаток 1 до Тендерної документації п. 5 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1. Надати Проект договору оформлений відповідно вимог замовника (із заповненими реквізитами та накладеним підписом) 3.2. Надати Додаток 2 оформлений відповідно вимог замовника (окремим файлом з накладеним підписом і завіреною печаткою (за наявності).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.