Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 29 211 066 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 292 110,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 584 221,32 UAH |
| Замовник: | Пенсійний фонд України |
| ЄДРПОУ: | 00035323 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Крупіна Олена Юріївна |
| Телефон: | +380442848724 |
| E-mail: | lkrupina@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,Київ, вул. Бастіонна, 9 |
1 |
06.06.2025 закінчився строк подання тендерних пропозицій щодо закупівлі за предметом закупівлі: Модернізація підсистем Інтегрованої комплексної інформаційної системи (ІКІС) Пенсійного фонду України (72260000-5), оголошеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Була подана одна тендерна пропозиція учасником ТОВ "МЕДИРЕНТ СОЛЮШНС", яка становить: 29 192 100,00 грн з ПДВ. Пропозиція учасника відповідно до пункту 36 Особливостей розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пункту 16 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (додаток 2 до тендерної документації) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації від учасника вимагалась довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням ПІБ, освіти та стажу/досвіду (не менше одного року із зазначенням місць та часу його набуття) з проєктування інформаційних систем та розробки програмного забезпечення. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданій учасником ТОВ "МЕДИРЕНТ СОЛЮШНС" у файлі «3 Про наявність працівників.pdf» встановлена невідповідність щодо перебування у трудових відносинах працівника, зазначеного у рядку 11 таблиці Довідки від 04 червня 2025 року №139. Враховуючи вищезазначене, розмістити повідомлення з вимогою про усунення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "МЕДИРЕНТ СОЛЮШНС" у тендерній пропозиції стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданій у файлі «3 Про наявність працівників.pdf» (рядок 11 таблиці Довідки від 04 червня 2025 року №139). Пропозиція, що подана учасником відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, абзацу другого пункту 4 наказу Пенсійного фонду України від 24.12.2021 №180 “Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Пенсійного фонду України та його органів” була розглянута робочою групою для підготовки тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, проведення переговорів у разі здійснення переговорної процедури закупівлі (протокол від 09.06.2025 № 35). Відповідно пункту 43 Особливостей опублікувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "МЕДИРЕНТ СОЛЮШНС" у складі тендерної пропозиції стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданій у файлі «3 Про наявність працівників.pdf» (рядок 11 таблиці Довідки від 04 червня 2025 року №139).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.