Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 237 960 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 379,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Запорізька обласна державна адміністрація |
| ЄДРПОУ: | 00022504 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.zoda.gov.ua |
| Контактна особа: | Нестеренко Андрій Володимирович |
| Телефон: | +380612805234 |
| E-mail: | tender@zoda.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69107, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, просп. Соборний, 164 |
1 |
Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної Замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону на закупівлю, зареєстровану за ідентифікатором UA-2025-05-26-012712-a - Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»), найбільш економічно вигідною пропозиції (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - ТОВ "ОСТРІН ЛТД" (Код в ЄДРПОУ 32496838) (далі – Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до п.11.1 розділу 11 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, з метою доскональної оцінки тендерних пропозицій Учасників може здійснюватися практична перевірка відповідності запропонованого програмного забезпечення для СЕД до зазначених в Додатку 1 тендерної документації Технічних вимог. У зв’язку з чим виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОСТРІН ЛТД" (Код в ЄДРПОУ 32496838), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-26-012712-a - Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням») до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигіюною.
Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції завантажений файл «Тендерна пропозиція.pdf», що вміщує Тендерну пропозицію за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації. Разом із тим, надана форма не заповнена Учасником. Також, вказана у Тендерній пропозиції сума не відповідає сумі, яку учасник вказав на електронному майданчику та з якою взяв участь у закупівлі; - відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для керівника учасника - протокол зборів засновників та наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника, протокол зборів засновників та наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який видав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. для фізичних осіб - паспорт (скановану копію заповнених сторінок); довідка про присвоєння ідентифікаційного номера/коду; лист-згода на обробку персональних даних, наданої за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. - відсутній гарантійний лист щодо дотримання вимог, зазначених п.2 розділу 5 тендерної документації; - відсутній лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей (згідно Додатку 3 до тендерної документації); - відсутній у складі тендерної пропозиції стислий опис, копії екранних форм, копії документів (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - відсутні у складі тендерної пропозиції документи щодо чинного експертного висновку Держспецзв’язку на криптографічні програмні засоби, які інтегровано до нативних мобільних застосунків, що підтримуються запропонованим програмним забезпеченням (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - відсутні у складі тендерної пропозиції документи щодо чинного експертного висновку та витяг (витяги) з відповідного розділу цього експертного висновку, який засвідчує рівень не нижче Г2 гарантій реалізації функціонального профілю безпеки (ФПБ) послуг безпеки (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - відсутні у складі тендерної пропозиції документи щодо чинного сертифіката на систему управління Учасника процедури закупівлі стосовно розробки програмної продукції, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - відсутні у складі тендерної пропозиції документи щодо матеріалів, що підтверджують досвід надання послуг онлайн-сервісу системи електронного документообігу в органах державної влади (копія договору, позитивні відгуки, тощо) (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.