Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 490 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43942459 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Слободян Ярослав Павлович |
| Телефон: | 380933782346 |
| E-mail: | investmentif@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76004, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
ПРОТОКОЛ 05.06.2025 (дата) № 55 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Чухілевич Василь Вікторович у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 72413000-8 Послуги з розробки веб-сайтів (послуги з розробки електронної бази даних зелених насаджень (вебсайту) в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)), UA-2025-05-22-010426-a згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Чухілевич Василь Вікторович невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 72413000-8 Послуги з розробки веб-сайтів (послуги з розробки електронної бази даних зелених насаджень (вебсайту) в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)), UA-2025-05-22-010426-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «12» червня 2025 року о 12:03 відбулося розкриття тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору. За результатами розкриття тендерних пропозицій та аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана пропозиція учасника ФОП Чухілевич Василь Вікторович. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Чухілевич Василь Вікторович у процедурі закупівлі UA-2025-05-22-010426-a виявлено наступні невідповідності: 1) Пунктом 7 розділу І тендерної документації встановлено, що: «Тендерні пропозиції Учасників, всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та додатки до тендерної пропозиції складаються українською мовою, якщо інше не зазначено в тендерній документації та додатках до неї. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом, мові, Учасник надає переклад цього документу. У разі, якщо у змісті документів тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти, тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу. Якщо Учасник процедури закупівлі є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.» Проте, учасником надано документ «22_[02-06-2025 13.03.31]Довідка щодо обґрунтування запропонованої ціни тендерної пропозиції.pdf», що містить Додаток 2 та документ «20_[29-05-2025 21.39.42]Довідка про наявність релевантного досвіду.pdf», що містить Додаток 3, які викладені іноземною мовою. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати переклад українською мовою Додатка 2, що міститься в документі «22_[02-06-2025 13.03.31]Довідка щодо обґрунтування запропонованої ціни тендерної пропозиції.pdf» та Додатка 3, що міститься в документі «20_[29-05-2025 21.39.42]Довідка про наявність релевантного досвіду.pdf». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Чухілевич Василь Вікторович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Чухілевич Василь Вікторович невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 72413000-8 Послуги з розробки веб-сайтів (послуги з розробки електронної бази даних зелених насаджень (вебсайту) в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)), UA-2025-05-22-010426-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Чухілевич Василь Вікторович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Департаменту інвестиційної політики, проєктів, міжнародних звязків, туризму та промоцій міста Івано-Франківської міської ради ________________ (підпис) Ярослав СЛОБОДЯН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.