Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 327 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 276 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 38503012 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Юхно |
| Телефон: | +380532648079 |
| E-mail: | yualla@103.pl.ua |
| Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, буд. 6 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано чинний договір на надання послуг адміністрування ПЗ та передачі даних, або лист-підтвердження від існуючої обслуговуючої компанії про можливість отримання облікового запису з адміністративним рівнем прав для створення і збереження архіву даних. Також відсутні документи, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Подані Учасником документи не можна вважати таким підтвердженням, так як Учасник неправильно зрозумів поняття «аналогічний договір» для даної закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно підпункту 2.1.4. пункту 2.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку №1 до тендерної документації вимагається до довідки надати чинний договір на надання послуг адміністрування ПЗ та передачі даних, або лист-підтвердження від існуючої обслуговуючої компанії про можливість отримання облікового запису з адміністративним рівнем прав для створення і збереження архіву даних; - Згідно підпунктів 2.3.1. та 2.3.2. пункту 2.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №1 до тендерної документації вимагається заповнена довідка, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною примірною формою (таблиця 2.1.1), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)** (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). * Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством **Під аналогічними (аналогічним) за предметом закупівлі договорами (договором) слід розуміти виконані договори (договір), предметом яких (якого) є послуги щодо обслуговування системи «Wialon Hosting» у сфері медичної допомоги. Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками до них, а також документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника). У разі зазначення у довідці більше одного аналогічного договору документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору та повинні відповідати визначеним вище вимогам. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідносте Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - чинний договір на надання послуг адміністрування ПЗ та передачі даних, або лист-підтвердження від існуючої обслуговуючої компанії про можливість отримання облікового запису з адміністративним рівнем прав для створення і збереження архіву даних; - заповнена довідка, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною примірною формою (таблиця 2.1.1), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)** (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); - оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками до них, а також документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.