Закупівлю оголошено - 17-04-2025, 13:19. Дата останніх змін - 17-04-2025, 13:19

Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP

Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP... Державна закупівля - UA-2025-04-17-006023-a Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP від замовника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" від 4/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-04-17-006023-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-17-007326-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 13:19
по 02-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 13:19
по 05-05-2025, 23:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 06-05-2025, 14:06

Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
239036516.67
239 036 516,67 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 195 182,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:7 171 095,50 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:44768034 Досьє YouControl
Контактна особа:Свідерська Тетяна
Телефон:380679763301
E-mail:tetiana.sviderska@e-forest.gov.ua
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з впровадження системи ...
239 036 516,67 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-05-2025, 14:06
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Програмне забезпечення (в т.ч. модулі, додаткові програмні компоненти та ліцензії програмного забезпечення - відповідно до технічної специфікації)

1
штука
01014 Україна Київська область Київ вул. Болсуновська, 6
по 30-06-2028
72268000-1
Послуги з постачання програмного забезпечення


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з впровадження ПЗ. Черга 1 - відповідно до технічної специфікації

1
послуга
01014 Україна Київська область Київ вул. Болсуновська, 6
по 30-06-2028
72263000-6
Послуги зі впровадження програмного забезпечення


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з впровадження ПЗ. Черга 2 - відповідно до технічної специфікації

1
послуга
01014 Україна Київська область Київ вул. Болсуновська, 6
по 30-06-2028
72263000-6
Послуги зі впровадження програмного забезпечення


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічної підтримки ПЗ. Оновлення ПЗ

21
послуга
01014 Україна Київська область Київ вул. Болсуновська, 6
по 30-06-2028
72261000-2
Послуги з обслуговування програмного забезпечення


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічної підтримки ПЗ. Інформаційно-консультаційні послуги

2 500
людино-година
01014 Україна Київська область Київ вул. Болсуновська, 6
по 30-06-2028
72261000-2
Послуги з обслуговування програмного забезпечення


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з доопрацювання ПЗ за окремими заявками Замовника

2 500
людино-година
01014 Україна Київська область Київ вул. Болсуновська, 6
по 30-06-2028
72261000-2
Послуги з обслуговування програмного забезпечення


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 13:19:27
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 13:19:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 13:19:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 13:19:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 13:19:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 13:19:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 13:19:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 13:19:16
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 13:19:16
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. , У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              8. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. , 1. Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. 2. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав.
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у розділі Х тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 7 171 095,50 грн. (сім мільйонів сто сімдесят одна тисяча дев’яносто п’ять гривень грн. 50 коп.). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником.
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Розмір забезпечення виконання договору - 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за формою, передбаченою розділом ІХ цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї тендерної документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% (п’ять відсотків) від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Переможець подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідка.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі про наявність працівників, яких учасник планує залучати до виконання договору в якості ключової команди, які мають необхідні знання та досвід не менше ніж 2 роки з впрова-дження ERP Системи або розробки програмного забезпечення (далі – ПЗ) за функціональними ролями із зазначенням: прізвища та ім’я, посад, функціональної ролі, освіти, опису досвіду роботи за напрямком для ролі, в т.ч. кількості років зазначеного вище досвіду. , Довідка в довільній формі про наявність працівників, яких учасник планує залучати до виконання договору в якості ключової команди, які мають необхідні знання та досвід не менше ніж 2 роки з впрова-дження ERP Системи або розробки програмного забезпечення (далі – ПЗ) за функціональними ролями: a) керівник проєкту (1 особа); b) технічний архітектор (1 особа); c) розробники ПЗ (3 особи); d) функціональні експерти по впровадженню ERP за бізнес-процесами (вказано мінімальну кількість на бізнес-процес): - фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік (3 особи); - казначейство та управління грошовими потоками (1 особа); - бюджетування та контроль бюджетів (1 особа); - управління персоналом та заробітна плата (1 особа); - управління закупівлею та запасами (1 особа); - управління виробництвом (2 особи); - продажі (1 особа) із зазначенням: прізвища та ім’я, посад, функціональної ролі, освіти, опису досвіду роботи за напрямком для ролі, в т.ч. кількості років зазначеного вище досвіду.
              Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - документ(-и) про вищу технічну або економічну освіту та сертифікат (-и) або документ(-и) про проходження курсів, що підтверджують кваліфікацію.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - документ(-и) про вищу технічну або економічну освіту та сертифікат (-и) або документ(-и) про проходження курсів, що підтверджують кваліфікацію. , Для підтвердження кваліфікації працівників, зазначених в довідці згідно пп.1.1.1 Додатку 2 Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надаються документи: a) документ(-и) про вищу технічну або економічну освіту; b) сертифікат(-и) або документ(-и) про проходження курсів, що підтверджують кваліфікацію: - керівника проєкту в проектному управлінні; - технічного архітектора у проєктуванні архітектури Системи ERP, яка пропонується учасником; - розробників ПЗ з проектування інформаційних систем/баз даних/розробки/впровадження ПЗ на технологіях Системи ERP, яка пропонується учасником; - функціональних експертів по впровадженню ERP з моделювання/вдосконалення бізнес-процесів або впровадження/підтримки ПЗ.
              Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – документи, які підтверджують факт перебування працівників у трудових або інших відносинах та/або в співробітництві з учасником.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – документи, які підтверджують факт перебування працівників у трудових або інших відносинах та/або в співробітництві з учасником. , Для підтвердження наявності працівників, зазначених в довідці згідно пп.1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається один із документів: трудові книжки або накази або трудові договори, які підтверджують факт перебування працівників у трудових або інших відносинах та/або в співробітництві з учасником.
              Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – накази або договори тощо про залучення працівника, що підтверджують досвід роботи в сфері впровадження ІТ-проєктів або в ІТ компаніях/ІТ підрозділах, не менше ніж 2 роки.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – накази або договори тощо про залучення працівника, що підтверджують досвід роботи в сфері впровадження ІТ-проєктів або в ІТ компаніях/ІТ підрозділах, не менше ніж 2 роки. , Для підтвердження досвіду роботи працівників, зазначених в довідці згідно пп.1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надаються: накази або договори тощо про залучення працівника, що підтверджують досвід роботи в сфері впровадження ІТ-проєктів або в ІТ компаніях/ІТ підрозділах, не менше ніж 2 роки: - керівник проєкту - в сфері керівництва ІТ-проєктів повного циклу (наявність всіх етапів впровадження від ініціації до дослідно-промислової експлуатації) впровадження Системи ERP з залученістю на проєкті 1000+ користувачів та 5+ бізнес-процесів, наведених в цих кваліфікаційних критеріях, на підприємствах з розгалуженою структурою (наявність філій, відокремлених підрозділів, виробничих одиниць тощо); - технічний архітектор – в сфері проєктування архітектури на проєктах впровадження Системи ERP для 5+ бізнес-процесів, наведених в цих кваліфікаційних критеріях, яка пропонується учасником, на підприємствах з розгалуженою структурою; - розробники ПЗ - в сфері ІТ, пов’язаних з розробкою/ впровадженням програмного забезпечення, на технологіях Системи ERP, яка пропонується учасником; - функціональні експерти по впровадженню ERP - в сфері моделювання/вдосконалення бізнес-процесів для впровадження Системи ERP, яка пропонуються учасником, або на посадах, пов’язаних з впровадженням/ налаштуванням програмного забезпечення, яке пропонується учасником.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з впровадження системи автоматизації бізнес-процесів типу ERP
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Аналогічний договір.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Аналогічний договір. , Аналогічний договір*. *Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний або частково виконаний (система знаходиться в промисловій експлуатації) договір, за умовами якого надавались послуги з впровадження/налаштування програмного забезпечення типу системи ERP, який передбачає: 1). Впровадження/ налаштування бізнес-процесів: фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік згідно законодавства України; казначейство та управління грошовими потоками; бюджетування та контроль бюджетів; управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України; управління закупівлею та запасами; управління виробництвом; продажі. 2). Доступ до програмного забезпечення (системи) безпосередньо через web-браузер тобто без встановлення на клієнтському місці додаткового програмного забезпечення для доступу до системи. 3). Постачання не менше 2000 іменних (неконкурентних) ліцензій та/або 1000 конкурентних ліцензій. Якщо назва бізнес-процесів Системі ERP, запропонованої учасником, не співпадає з назвами бізнес-процесів, наведеним в цих кваліфікаційних критеріях, але відповідає вимогам до бізнес-процесів, наведеним в додатку № 5 5.1-5.15 технічних вимог до предмета закупівлі, учасник повинен надати таблицю порівняння відповідності таких бізнес-процесів.
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - документ(и), складений(і) в рамках виконання аналогічного договору згідно п 1.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, який(і) підтверджує(ють) впровадження/налаштування бізнес-процесу фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік, управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - документ(и), складений(і) в рамках виконання аналогічного договору згідно п 1.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, який(і) підтверджує(ють) впровадження/налаштування бізнес-процесу фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік, управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України. , Документ(и), складений(і) в рамках виконання аналогічного договору згідно п 1.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, який(і) підтверджує(ють) впровадження/налаштування бізнес-процесу фінансовий (бухгалтерський) та податковий облік, управління персоналом та заробітна плата згідно законодавства України.
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 13:19:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Позитивний лист-відгук від контрагента, щодо договору згідно п 1.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, стану належного виконання договору стосовно якості і строків. , Позитивний лист-відгук від контрагента, щодо договору згідно п 1.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, стану належного виконання договору стосовно якості і строків.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ