Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 37 030 542 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 185 152,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна казначейська служба України |
| ЄДРПОУ: | 37567646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Озерова |
| Телефон: | +380442814933 |
| E-mail: | zakup@treasury.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «72250000-2 – Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки критичного обладнання IBM інформаційно-комунікаційної системи Казначейства)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-011057-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «Амаінд» (код за ЄДРПОУ – 41068369). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Пунктом 4 розділу ІІІ «Вимоги до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції» Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, визначено, серед іншого, наступне: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та з урахуванням абзацу третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082. Тобто на тендерну пропозицію у будь-якому випадку має бути накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, яка має відповідні повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому. ……………. Замовник перевіряє дійсність КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.». Аналіз тендерної пропозиції учасника засвідчив, що учасником накладено на тендерну пропозицію в цілому – файл підпису – «sign.p7s». Відповідно до протоколу, сформованого на порталі центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України – https://czo.gov.ua/verify за результатами аналізу файлу підпису «sign.p7s», підписантом (директором) від ТОВ «Амаінд» Ковальовою Зоєю Іванівною накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) (а не кваліфікований електронний підпис (КЕП)). Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 5.1.1. Інформація про додаткові обставини, які Учаснику необхідно врахувати під час усунення невідповідності: Пунктом 6 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, передбачено надання учасником, серед іншого, Інформації та документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженою особою учасника процедури закупівлі. Відповідно до додатку 8 до тендерної документації у разі, якщо тендерна пропозиція подається учасником – юридичною особою, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються у разі підписання керівником – протоколом (випискою з протоколу) зборів засновників та/або наказом (витягом з наказу) про призначення та/або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів. З метою виконання даної вимоги Учасником надано, серед іншого, Довідку від 09.04.2025 про уповноважену службову (посадову) особу, яка має право підписувати документи тендерної пропозиції та договір (а саме – про директора Ковальову Зою Іванівну, довідка підписана власноручним підписом даної особи) з наступними підтвердними документами: - Протокол Загальних зборів учасників ТОВ «Амаінд» від 25.03.2024 про обрання директора – Ковальової Зої Іванівни; - Наказ ТОВ «Амаінд» від 26.03.2024 про призначення директора – Ковальової Зої Іванівни. Тендерна пропозиція також містить: - Довідку з інформацією про засновника та кінцевого бенефіціарного власника – Ковальову Зою Іванівну. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 13.12.2024, який містить відповідну інформацію про засновника, кінцевого бенефіціарного власника та керівника юридичної особи – Ковальову Зою Іванівну. При цьому підписантом документів, підготовлених та наданих учасником (від імені учасника) для участі у процедурі закупівлі, була Ковальова З., а сама тендерна пропозиція була надана учасником 09.04.2025 (УЕП накладено директором ТОВ «Амаінд» – Ковальовою З.І. о 18:44:18 09.04.2025). Водночас електронною системою закупівель сформовано Виписку з ЄДР (дані станом на 09:57 11.04.2025), яка містить інформацію про засновника: Павловського Андрія Леонідовича, який є громадянином України. Згідно з даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (станом на 15.04.2025): - Поле «Відомості про структуру власності юридичної особи» містить дані: «дата: 10.04.2025, ПІБ підписанта: Павловський Андрій Леонідович, тип підписанта: Керівник». - Поле «Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, тип бенефіціарного володіння, відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу, інший характер та міра впливу, або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи» містить дані: «Павловський Андрій Леонідович, громадянство: Україна, Україна, 04213, місто Київ, вул.Прирічна, будинок 37, квартира 283. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100». - Поле «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи» містить дані: «Павловський Андрій Леонідович, директор, 10.04.2025 – керівник». Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, сформований на запит від 15.04.2025, по учаснику (станом на 15.04.2025 09:18:59) містить, серед іншого, наступні відомості по учаснику: «Відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи: Керівник: Павловський Андрій Леонідович Посада: директор Дата призначення (набуття повноважень): 10.04.2025. Перелік засновників (учасників) юридичної особи: ПІБ: Павловський Андрій Леонідович Громадянство: Україна. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: ПІБ: Павловський Андрій Леонідович Громадянство: Україна Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100 Відомості про структуру власності: Тип особи ким підписано структуру власності: Керівник ПІБ особи ким підписано структуру власності: Павловський Андрій Леонідович Дата: 10.04.2025 Дані про хронологію реєстраційних дій: … Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, 10.04.2025 13:09:11, 1000731070022048373, Зміна складу засновників (учасників) або зміна відомостей про засновників (учасників) юридичної особи. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, 11.04.2025 10:24:37, 1000731070023048373, Зміна кінцевого бенефіціарного власника або зміна відомостей про кінцевого бенефіціарного власника. Зміна керівника або відомостей про керівника юридичної особи. Зміна структури власності. Зміна установчих документів.». Таким чином: 1) Тендерна пропозиція учасника була надана 09.04.2025 (УЕП накладено о 18:44 09.04.2025 Ковальовою З.І. як директором учасника). Відповідні документи тендерної пропозиції містять власноручний підпис Ковальової З.І. (як директора учасника). 2) Тендерна пропозиція містить документи про право підпису директора учасника – Ковальової З.І., а також Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 13.12.2024, який містить відповідну інформацію про засновника, кінцевого бенефіціарного власника та керівника юридичної особи – Ковальову З.І. 3) Відповідно до сформованої електронною системою закупівель Виписки з ЄДР (дані станом на 09:57 11.04.2025), засновником є Павловський А.Л. 4) Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (станом на 16.04.2025): - Керівник учасника – Павловський А.Л. (директор). - Кінцевий бенефіціарний власник учасника – Павловський А.Л. 5) Відповідно до сформованого на запит Казначейства від 15.04.2025 Витяга з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань по учаснику, керівником, засновником та кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Амаінд» є Павловський А.Л. З огляду на зазначене, можна припустити, що 10.04.2025 (після подання ТОВ «АМАІНД» тендерної пропозиції для участі в оголошених Казначейством відкритих торгах (після 09.04.2025)), у ТОВ «АМАІНД» відбулись відповідні зміни в частині керівника, засновника та бенефіціарного власника – з Ковальової З.І. на Павловського А.Л. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1. Пункт 4 розділу ІІІ «Вимоги до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції» Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації. 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (у розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та з урахуванням абзацу третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082) на тендерну пропозицію учасника. Беручи до уваги пункт 5.1.1 Повідомлення, Учасник має надати – згідно з додатком 8 до тендерної документації, – Інформацію та документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженою особою учасника процедури закупівлі, якою фактично буде накладено КЕП. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 16.04.2025
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.