Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. За даною процедурою закупівлі планується закупівля Послуг з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ на загальну суму 283 760,00 грн (двісті вісімдесят три тисячі сімсот шістдесят гривень, 00 коп.), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України. Послуги плануються надаватися до 31 грудня 2025 року Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Технічні вимоги до предмету закупівлі: 1. Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру в обсязі 48 годин включають: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) розширення функціональних можливостей продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»: розробка користувацьких типів процесів, типових господарських операцій, специфічних форм звітності. Усі доопрацювання програмного продукту повинні здійснюватися на відкритій платформі розвитку (Business Application Development Platform, BADP); 3) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення в частині проведення інвентаризації матеріальних цінностей за допомогою спеціального обладнання; 4) організація технічної підтримки програмного забезпечення для інтеграції з електронними сервісами органів Державної казначейської служби України (Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, програмний комплекс «Фіндокументи», система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства-казначейство» та єдиного веб-порталу використання публічних коштів «Е-data») у робочий час Замовника 9:00-18:00*5 днів на тиждень. 2. Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень) в обсязі 96 годин включають: i. консультування користувачів по роботі з програмним забезпеченням на території Замовника: надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності; звірка з аналітичними даними бухгалтерського обліку ; проведення аналізу коректності наповнення бази даних автоматизованої системи обліку (як технічного аналізу, так і бухгалтерського аналізу щодо подальшого коректного відображення введеної інформації у фінансовій звітності); 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень): надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень); методологічна підтримка в проведенні інвентаризації необоротних активів та товарно-матеріальних цінностей, відображенні даних інвентаризації в обліку; 3) відстеження змін у законодавстві України та інформування Замовника про зміни у законодавстві України із зазначенням відповідних законодавчих документів, роз’яснень, листів та консультацій у періодичних виданнях та налаштування облікової політики та форм звітності у програмному забезпеченні у зв’язку зі змінами законодавства у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень). 3. Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам: 1) оновлення повинні бути призначені для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) оновлення повинно здійснюватися шляхом запуску інсталяційних пакетів; 3) оновлення повинно запускатися або в автоматичному режимі, або «вручну»; 4) реалізація веб-доступу до інформаційної бази для запуску процесу інсталяції оновлень; 5) інсталяція оновлень повинна здійснюватися без необхідності припинення роботи із базою даних; 6) оновлення повинно містити детальний опис змін, які вносяться до програмного забезпечення; 7) оновлення повинні містити налаштування для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України; 8) при оновленні програмного забезпечення не повинно бути втрачено доопрацьованого індивідуального функціоналу, а саме: додаткових форм документів, вихідних форм та інших сутностей. 4. Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам: 1) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно бути інтегровано у програмне забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно мати гнучке налаштування, яке дозволить інсталювати оновлення автоматично або інтерактивно, без/з попередженням, у будь-який час доби, відкласти оновлення на визначений час. 5. Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника в обсязі 20 годин повинна відповідати таким вимогам: 1) модуль «Оперативний склад» повинен бути інтегрований у програмне забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) модуль «Оперативний склад» призначений для ведення кількісного та сумарного обліку товарно-матеріальних цінностей, не використовуючи дані бухгалтерського обліку; 3) модуль «Оперативний склад» повинен давати можливість ведення обліку в розрізі матеріально-відповідальних осіб та місць зберігання; 4) модуль «Оперативний склад» повинен виконувати наступні функції: - відображення документів надходження матеріальних цінностей від постачальників; - відображення документів видачі товарно-матеріальних цінностей співробітникам установи зі складу; - автоматичне формування документів списання на підставі виданих протягом періоду товарно-матеріальних цінностей зі складу; - автоматичне формування документів списання в бухгалтерському обліку на підставі списаних товарно-матеріальних цінностей зі складу; - ведення оперативного обліку товарно-матеріальних цінностей на складі, а саме ведення обліку в кількісному виразі після списання товарно-матеріальних цінностей; - формування звітних форм, а саме відомості видачі товарно-матеріальних цінностей в розрізі місць зберігання та матеріально-відповідальних осіб, акти внутрішнього переміщення, залишки товарно-матеріальних цінностей в розрізі місць зберігання та матеріально-відповідальним особам на дату; - проведення звірки даних складського та бухгалтерського обліку. 5) послуга передбачає проведення усіх необхідних налаштувань для коректної роботи модуля «Оперативний склад» ; 6) послуга передбачає навчання користувачів роботі з модулем «Оперативний склад»; 7) послуга передбачає консультаційне супроводження користувачів по роботі з модулем «Оперативний склад». 6. Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад» в обсязі 12 годин повинен відповідати таким умовам: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень). 7. Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинна відповідати таким вимогам: 1) функціональний додаток «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинен бути інтегрований у програмне забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) функціональний додаток «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинен мати наступні можливості: — відображення документів інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та основних засобів на мобільному пристрої; — сортування, пошук та фільтрація документів інвентаризації; — модифікація документів та рядків інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та основних засобів на мобільному пристрої (створення, редагування та видалення даних); — проведення інвентаризації за допомогою сканування штрих-коду товаро-матеріальних цінностей та основних засобів; — повна синхронізація з даними комплекту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; — формування та друк наліпок із штрих-кодами для товарно-матеріальних цінностей та основних засобів у форматі Code128. 8. Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» відповідно до функціональних вимог Замовника в обсязі 24 години включають: 1) проведення усіх необхідних налаштувань функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» та підключення пристроїв мобільної інвентаризації до програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) навчання користувачів роботі з функціональним додатком «MASTER:Мобільна інвентаризація»; 3) консультаційне супроводження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація». 9. Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» в обсязі 12 годин повинна відповідати таким вимогам: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 283 760 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 419 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Координаційний центр з надання правничої допомоги |
ЄДРПОУ: | 38259562 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.legalaid.gov.ua/ |
Контактна особа: | Євгенія Утюк |
Телефон: | +380664883602 |
E-mail: | yevheniia.utiuk@legalaid.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул.Січових Стрільців 73 |
0 |