Закупівлю оголошено - 31-03-2025, 16:10. Дата останніх змін - 31-03-2025, 16:12

«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпеч... Державна закупівля - UA-2025-03-31-009700-a «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до від замовника Координаційний центр з надання правничої допомоги від 3/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-31-009700-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-31-010434-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-03-2025, 16:10
по 05-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-03-2025, 16:10
по 08-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 08-04-2025, 15:05

Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. За даною процедурою закупівлі планується закупівля Послуг з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ на загальну суму 283 760,00 грн (двісті вісімдесят три тисячі сімсот шістдесят гривень, 00 коп.), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України. Послуги плануються надаватися до 31 грудня 2025 року Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Технічні вимоги до предмету закупівлі: 1. Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру в обсязі 48 годин включають: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) розширення функціональних можливостей продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»: розробка користувацьких типів процесів, типових господарських операцій, специфічних форм звітності. Усі доопрацювання програмного продукту повинні здійснюватися на відкритій платформі розвитку (Business Application Development Platform, BADP); 3) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення в частині проведення інвентаризації матеріальних цінностей за допомогою спеціального обладнання; 4) організація технічної підтримки програмного забезпечення для інтеграції з електронними сервісами органів Державної казначейської служби України (Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, програмний комплекс «Фіндокументи», система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства-казначейство» та єдиного веб-порталу використання публічних коштів «Е-data») у робочий час Замовника 9:00-18:00*5 днів на тиждень. 2. Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень) в обсязі 96 годин включають: i. консультування користувачів по роботі з програмним забезпеченням на території Замовника:  надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності;  звірка з аналітичними даними бухгалтерського обліку ;  проведення аналізу коректності наповнення бази даних автоматизованої системи обліку (як технічного аналізу, так і бухгалтерського аналізу щодо подальшого коректного відображення введеної інформації у фінансовій звітності); 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень):  надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень);  методологічна підтримка в проведенні інвентаризації необоротних активів та товарно-матеріальних цінностей, відображенні даних інвентаризації в обліку; 3) відстеження змін у законодавстві України та інформування Замовника про зміни у законодавстві України із зазначенням відповідних законодавчих документів, роз’яснень, листів та консультацій у періодичних виданнях та налаштування облікової політики та форм звітності у програмному забезпеченні у зв’язку зі змінами законодавства у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень). 3. Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам: 1) оновлення повинні бути призначені для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) оновлення повинно здійснюватися шляхом запуску інсталяційних пакетів; 3) оновлення повинно запускатися або в автоматичному режимі, або «вручну»; 4) реалізація веб-доступу до інформаційної бази для запуску процесу інсталяції оновлень; 5) інсталяція оновлень повинна здійснюватися без необхідності припинення роботи із базою даних; 6) оновлення повинно містити детальний опис змін, які вносяться до програмного забезпечення; 7) оновлення повинні містити налаштування для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України; 8) при оновленні програмного забезпечення не повинно бути втрачено доопрацьованого індивідуального функціоналу, а саме: додаткових форм документів, вихідних форм та інших сутностей. 4. Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам: 1) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно бути інтегровано у програмне забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно мати гнучке налаштування, яке дозволить інсталювати оновлення автоматично або інтерактивно, без/з попередженням, у будь-який час доби, відкласти оновлення на визначений час. 5. Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника в обсязі 20 годин повинна відповідати таким вимогам: 1) модуль «Оперативний склад» повинен бути інтегрований у програмне забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) модуль «Оперативний склад» призначений для ведення кількісного та сумарного обліку товарно-матеріальних цінностей, не використовуючи дані бухгалтерського обліку; 3) модуль «Оперативний склад» повинен давати можливість ведення обліку в розрізі матеріально-відповідальних осіб та місць зберігання; 4) модуль «Оперативний склад» повинен виконувати наступні функції: - відображення документів надходження матеріальних цінностей від постачальників; - відображення документів видачі товарно-матеріальних цінностей співробітникам установи зі складу; - автоматичне формування документів списання на підставі виданих протягом періоду товарно-матеріальних цінностей зі складу; - автоматичне формування документів списання в бухгалтерському обліку на підставі списаних товарно-матеріальних цінностей зі складу; - ведення оперативного обліку товарно-матеріальних цінностей на складі, а саме ведення обліку в кількісному виразі після списання товарно-матеріальних цінностей; - формування звітних форм, а саме відомості видачі товарно-матеріальних цінностей в розрізі місць зберігання та матеріально-відповідальних осіб, акти внутрішнього переміщення, залишки товарно-матеріальних цінностей в розрізі місць зберігання та матеріально-відповідальним особам на дату; - проведення звірки даних складського та бухгалтерського обліку. 5) послуга передбачає проведення усіх необхідних налаштувань для коректної роботи модуля «Оперативний склад» ; 6) послуга передбачає навчання користувачів роботі з модулем «Оперативний склад»; 7) послуга передбачає консультаційне супроводження користувачів по роботі з модулем «Оперативний склад». 6. Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад» в обсязі 12 годин повинен відповідати таким умовам: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень). 7. Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинна відповідати таким вимогам: 1) функціональний додаток «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинен бути інтегрований у програмне забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) функціональний додаток «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинен мати наступні можливості: — відображення документів інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та основних засобів на мобільному пристрої; — сортування, пошук та фільтрація документів інвентаризації; — модифікація документів та рядків інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та основних засобів на мобільному пристрої (створення, редагування та видалення даних); — проведення інвентаризації за допомогою сканування штрих-коду товаро-матеріальних цінностей та основних засобів; — повна синхронізація з даними комплекту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; — формування та друк наліпок із штрих-кодами для товарно-матеріальних цінностей та основних засобів у форматі Code128. 8. Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» відповідно до функціональних вимог Замовника в обсязі 24 години включають: 1) проведення усіх необхідних налаштувань функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» та підключення пристроїв мобільної інвентаризації до програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) навчання користувачів роботі з функціональним додатком «MASTER:Мобільна інвентаризація»; 3) консультаційне супроводження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація». 9. Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» в обсязі 12 годин повинна відповідати таким вимогам: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
283760
283 760 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 419 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Координаційний центр з надання правничої допомоги
ЄДРПОУ:38259562 Досьє YouControl
Сайт:http://www.legalaid.gov.ua/
Контактна особа:Євгенія Утюк
Телефон:+380664883602
E-mail:yevheniia.utiuk@legalaid.gov.ua
Місцезнаходження:
04053, Україна, Київська область,Київ, вул.Січових Стрільців 73
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Послуги з адміністрування про ...
283 760 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-04-2025, 15:05
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру

48
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень)

96
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік

1
послуга
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік

1
послуга
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника

20
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад»

12
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»

1
послуга
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»

24
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»

12
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:02
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:02
        Інший
        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:02
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:02
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції
              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:40
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:10:42
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:10:42
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:10:42
                          Тип документа: Тендерна документація
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Тендерна документація
                            публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:10:42
                              Електронні тендерні вимоги
                              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              3. Вчинення корупційних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              4. Вчинення економічних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              5. Вчинення кримінальних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              7. Порушення справи про банкрутство
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              8. Наявність антикорупційної програми
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Дата архівування:
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Дата архівування:
                              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Дата архівування:
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Дата архівування:
                              1. Строк дії тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                              90
                              Пошук... день
                              день
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Мова тендерної пропозиції
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ