Закупівлю оголошено - 31-03-2025, 16:10. Дата останніх змін - 16-04-2025, 15:21

«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпеч... Державна закупівля - UA-2025-03-31-009700-a «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до від замовника Координаційний центр з надання правничої допомоги від 3/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-31-009700-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-31-010434-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-03-2025, 16:10
по 05-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-03-2025, 16:10
по 08-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. За даною процедурою закупівлі планується закупівля Послуг з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ на загальну суму 283 760,00 грн (двісті вісімдесят три тисячі сімсот шістдесят гривень, 00 коп.), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України. Послуги плануються надаватися до 31 грудня 2025 року Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Технічні вимоги до предмету закупівлі: 1. Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру в обсязі 48 годин включають: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) розширення функціональних можливостей продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»: розробка користувацьких типів процесів, типових господарських операцій, специфічних форм звітності. Усі доопрацювання програмного продукту повинні здійснюватися на відкритій платформі розвитку (Business Application Development Platform, BADP); 3) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення в частині проведення інвентаризації матеріальних цінностей за допомогою спеціального обладнання; 4) організація технічної підтримки програмного забезпечення для інтеграції з електронними сервісами органів Державної казначейської служби України (Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, програмний комплекс «Фіндокументи», система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства-казначейство» та єдиного веб-порталу використання публічних коштів «Е-data») у робочий час Замовника 9:00-18:00*5 днів на тиждень. 2. Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень) в обсязі 96 годин включають: i. консультування користувачів по роботі з програмним забезпеченням на території Замовника:  надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності;  звірка з аналітичними даними бухгалтерського обліку ;  проведення аналізу коректності наповнення бази даних автоматизованої системи обліку (як технічного аналізу, так і бухгалтерського аналізу щодо подальшого коректного відображення введеної інформації у фінансовій звітності); 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень):  надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень);  методологічна підтримка в проведенні інвентаризації необоротних активів та товарно-матеріальних цінностей, відображенні даних інвентаризації в обліку; 3) відстеження змін у законодавстві України та інформування Замовника про зміни у законодавстві України із зазначенням відповідних законодавчих документів, роз’яснень, листів та консультацій у періодичних виданнях та налаштування облікової політики та форм звітності у програмному забезпеченні у зв’язку зі змінами законодавства у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень). 3. Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам: 1) оновлення повинні бути призначені для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) оновлення повинно здійснюватися шляхом запуску інсталяційних пакетів; 3) оновлення повинно запускатися або в автоматичному режимі, або «вручну»; 4) реалізація веб-доступу до інформаційної бази для запуску процесу інсталяції оновлень; 5) інсталяція оновлень повинна здійснюватися без необхідності припинення роботи із базою даних; 6) оновлення повинно містити детальний опис змін, які вносяться до програмного забезпечення; 7) оновлення повинні містити налаштування для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України; 8) при оновленні програмного забезпечення не повинно бути втрачено доопрацьованого індивідуального функціоналу, а саме: додаткових форм документів, вихідних форм та інших сутностей. 4. Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам: 1) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно бути інтегровано у програмне забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно мати гнучке налаштування, яке дозволить інсталювати оновлення автоматично або інтерактивно, без/з попередженням, у будь-який час доби, відкласти оновлення на визначений час. 5. Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника в обсязі 20 годин повинна відповідати таким вимогам: 1) модуль «Оперативний склад» повинен бути інтегрований у програмне забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) модуль «Оперативний склад» призначений для ведення кількісного та сумарного обліку товарно-матеріальних цінностей, не використовуючи дані бухгалтерського обліку; 3) модуль «Оперативний склад» повинен давати можливість ведення обліку в розрізі матеріально-відповідальних осіб та місць зберігання; 4) модуль «Оперативний склад» повинен виконувати наступні функції: - відображення документів надходження матеріальних цінностей від постачальників; - відображення документів видачі товарно-матеріальних цінностей співробітникам установи зі складу; - автоматичне формування документів списання на підставі виданих протягом періоду товарно-матеріальних цінностей зі складу; - автоматичне формування документів списання в бухгалтерському обліку на підставі списаних товарно-матеріальних цінностей зі складу; - ведення оперативного обліку товарно-матеріальних цінностей на складі, а саме ведення обліку в кількісному виразі після списання товарно-матеріальних цінностей; - формування звітних форм, а саме відомості видачі товарно-матеріальних цінностей в розрізі місць зберігання та матеріально-відповідальних осіб, акти внутрішнього переміщення, залишки товарно-матеріальних цінностей в розрізі місць зберігання та матеріально-відповідальним особам на дату; - проведення звірки даних складського та бухгалтерського обліку. 5) послуга передбачає проведення усіх необхідних налаштувань для коректної роботи модуля «Оперативний склад» ; 6) послуга передбачає навчання користувачів роботі з модулем «Оперативний склад»; 7) послуга передбачає консультаційне супроводження користувачів по роботі з модулем «Оперативний склад». 6. Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад» в обсязі 12 годин повинен відповідати таким умовам: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень). 7. Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинна відповідати таким вимогам: 1) функціональний додаток «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинен бути інтегрований у програмне забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) функціональний додаток «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинен мати наступні можливості: — відображення документів інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та основних засобів на мобільному пристрої; — сортування, пошук та фільтрація документів інвентаризації; — модифікація документів та рядків інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та основних засобів на мобільному пристрої (створення, редагування та видалення даних); — проведення інвентаризації за допомогою сканування штрих-коду товаро-матеріальних цінностей та основних засобів; — повна синхронізація з даними комплекту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; — формування та друк наліпок із штрих-кодами для товарно-матеріальних цінностей та основних засобів у форматі Code128. 8. Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» відповідно до функціональних вимог Замовника в обсязі 24 години включають: 1) проведення усіх необхідних налаштувань функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» та підключення пристроїв мобільної інвентаризації до програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) навчання користувачів роботі з функціональним додатком «MASTER:Мобільна інвентаризація»; 3) консультаційне супроводження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація». 9. Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» в обсязі 12 годин повинна відповідати таким вимогам: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
283760
283 760 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 419 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Координаційний центр з надання правничої допомоги
ЄДРПОУ:38259562 Досьє YouControl
Сайт:http://www.legalaid.gov.ua/
Контактна особа:Євгенія Утюк
Телефон:+380664883602
E-mail:yevheniia.utiuk@legalaid.gov.ua
Місцезнаходження:
04053, Україна, Київська область,Київ, вул.Січових Стрільців 73
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Послуги з адміністрування про ...
283 760 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру

48
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень)

96
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік

1
послуга
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік

1
послуга
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника

20
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад»

12
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»

1
послуга
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»

24
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»

12
година
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
по 31-12-2025
72260000-5
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:02
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:02
        Інший
        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:02
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:02
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції

              Кваліфікація Учасників

              Інформація про Переможця
              Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
              Рішення підписано
              Ім'я:
              ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"   Досьє YouControl
              Строк розгляду пропозиції:
              з 08-04-2025 по 16-04-2025
              Статус:
              учасник виграв закупівлю
              Контактна інформація:
              Україна, , , 03142, м. Київ, б-р Вернадського, буд. 36, кімн. 717, , Любарець Марина
              Остаточна пропозиція:
              283 760 UAH, з ПДВ
              Документи пропозиції:
              Документи рішення:
              Дата акцепта:
              08-04-2025, 11:38
              Період подачі оскарження:
              по 14-04-2025, 00:00
              Договір
              Договір опубліковано
              Системний номер договору:
              UA-2025-03-31-009700-a-b1
              Номер договору:
              202504-31
              Дата підписання договору:
              16-04-2025, 15:19
              Строк дії договору:
              з 16-04-2025 по 31-12-2025
              283 760 UAH
              Ціна договору
              283 760 UAH
              Ціна договору без ПДВ

              Пропозиції Учасників

              Пропозицію подав:
              ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              283 760 UAH, з ПДВ
              Інформація про субпідрядника:
              -
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              03-04-2025, 12:54:06
              Документи:
              Тип документа:
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Юридичною особою підтверджується, що
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Юридичною особою підтверджується, що
              Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              5. Порушення справи про банкрутство
              Підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Юридичною особою підтверджується, що
              Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Підтверджується, що
              Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
              90
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Підтверджується, що
              Мова тендерної пропозиції: Українська
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Підтверджується, що
              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Підтверджується, що
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:12:40
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:10:42
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:10:42
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:10:42
                          Тип документа: Тендерна документація
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Тендерна документація
                            публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 16:10:42
                              Електронні тендерні вимоги
                              1. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              3. Порушення справи про банкрутство
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              4. Вчинення кримінальних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              5. Вчинення економічних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              6. Вчинення корупційних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              7. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              9. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              10. Наявність антикорупційної програми
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Дата архівування:
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Дата архівування:
                              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Дата архівування:
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Дата архівування:
                              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              3. Строк дії тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                              90
                              Пошук... день
                              день
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 31-03-2025, 16:10:39
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ