Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Київській області |
| ЄДРПОУ: | 44096797 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kyivobl.tax.gov.ua |
| Контактна особа: | Приходько Микола Юрійович |
| Телефон: | +380442003753 |
| E-mail: | kyivobl.infrastruktura@tax.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ,Київ, вулиця Святослава Хороброго, буд. 5А |
3 |
Через необхідність детальнішого розгляду тендерної пропозиції, на підставі рішення, затвердженого протоколом уповноваженої особи Головного управління ДПС у Київській області від 09.04.2025 № 75, повідомляємо про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, поданої АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (КИЇВСЬКА МІСЬКА ФІЛІЯ) для участі у закупівлі за предметом: Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі інтернет в адмінприміщеннях ДПІ ГУ ДПС у Київській області) за кодом ДК 021:2015: 72410000-7 «Послуги провайдерів».
Опис: Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (КИЇВСЬКА МІСЬКА ФІЛІЯ) код ЄДРПОУ: 21560766 (надалі – Учасник): 1. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.3 до тендерної документації), яка містить яка містить інформацію про виконання договорів упродовж 2021 – 2024 рр. із зазначенням: дати та номеру договора; контрагента, з якими було укладено договір; контактної особи з боку контрагента та її контактного телефону; e-mail; загальний строк дії договору; суми договору; обсягів наданих послуг; предмету договору. 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.3. Копії актів приймання-передачі послуг, що підтверджують повне виконання договорів вказаних в довідці (п.3.1) та лист-відгук за вказаними договорами, виявлено наступну невідповідність. Інформація, яка зазначена у стовбці «Сума договору» не співпадає із Сумою договору, яка зазначена у пункті 2.1. Розділу 2 «Ціна Договору» (Договір 14.04.2023 № K.U.-11501). Учасником надані наступні аналогічні договори: 1. № 40/31/6-ГСП/2023/K.U.-11299 від 11.01.2023, ціна договору 1200000,00 грн., але підтвердив тільки на 714557,81 грн. 2. № K.U.-11501 від 14.04.2023, ціна договору 183000,00 грн. Додатковою угодою № 2 від 13.12.2023 р. сторони зменшили ціну договору до 168 984,06 грн. Учасником надані документи на підтвердження виконання на загальну вартість тільки 127 332,44 грн. Оскільки, аналогічний договір повинен бути наданий з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, Учасником не надані додаткові угоди, що були укладені до договору. Посилання на вимогу тендерної документації: 1. Додаток 2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі: п. 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів), за формою згідно з Додатком 2.3 до тендерної документації, яка має містити інформацію про виконання договорів упродовж 2021 – 2024 рр. із зазначенням: дати та номеру договора; контрагента, з якими було укладено договір; контактної особи з боку контрагента та її контактного телефону; e-mail; загальний строк дії договору; суми договору; обсягів наданих послуг; предмету договору. 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.3. Копії актів приймання-передачі послуг, що підтверджують повне виконання договорів вказаних в довідці (п.3.1) та лист-відгук за вказаними договорами. 2. п.3 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додаток 7 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за строком дії договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.3 до тендерної документації), яка має бути приведена у відповідність (Сума договору повинна співпадати із Сумою договору яка зазначена в самому договорі). 2. Надати копії актів приймання-передачі послуг, що підтверджують повне виконання аналогічних договорів вказаних в довідці (п.3.1) 1. № 40/31/6-ГСП/2023/K.U.-11299 від 11.01.2023, 3. № K.U.-1150114.04.2023.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.