Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 216 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 080 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 40226397 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.mvk.if.ua |
| Контактна особа: | Василь Кузюк |
| Телефон: | +380342551913 |
| E-mail: | if_transport@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Грушевського,21 |
0 |
Відповідно до п.п.3.1.3 пункту 3 додатку 2 до ТД на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.3. Документи на підтвердження фактичного надання послуг за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці. У поданій ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" тендерній пропозиції документи на підтвердження виконання відсутні ( в поданому ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" документі у ТП «Перелік (реєстр) наданих документів у складі пропозиції учасника Вих. № 367-1403/25 від 14.03.2025р.» під порядковим № 39 згадано «Акт до Договору № 131»)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.