Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 49 750 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 248,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25878206 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горбатюк Ігор Анатолійович |
| Телефон: | 380673044240 |
| E-mail: | tender.mk@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником – НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІТІС» по закупівлі: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою. Супроводження функціонування інформаційно-аналітичної системи моніторингу витрат з відновлення та розвитку інфраструктури (UA-2025-03-05-010751-a) 1. Виявлена невідповідність: під час здійснення перевірки електронного підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що тендерна пропозиція учасника не містить накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим порушено вимоги підпункту 1.4. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.4. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації: «1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цього розділу документації. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування юридичної особи та посада, тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований, сертифікат – кваліфікований. У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен здійснити накладання електронного підпису на тендерну пропозицію з врахуванням вимог підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ ТД. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про виконання аналогічного договору (далі - Довідка) (назва файлу «Бітіс_Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.pdf»). Проте, предмет договору, зазначений в Довідці не відповідає предмету договору, що вказаний у наданому учасником аналогічному за предметом закупівлі договорі (назва файлу «Бітіс_до додатку 1 (Договір 5).pdf»). Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № з/п Замовник, адреса, телефон № та дата договору, предмет договору Сума договору, тис. грн. Строк надання послуг 1 2 3 4 5 * Аналогічним буде вважатись договір з надання послуг з супроводження функціонування інформаційно-аналітичної системи моніторингу витрат з відновлення та розвитку інфраструктури. Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: 1) Аналогічний* (аналогічні) виконаний (виконані) договір (договори) з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору. 2) Акт(-и) здачі-приймання наданих послуг (виконаних робіт), або інших документів, що свідчить(-ать) про повний обсяг надання послуг (виконання робіт) за аналогічним договором (аналогічними договорами).». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно з формою зазначеною у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, та/або інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 3.Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), чим порушено вимоги підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації: «1.2. Статут або інший установчий документа (із змінами у разі наявності) (для учасників – юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту)...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). 4.Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформацій та/або документів на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі щодо виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених технічною специфікацією), установленим у Додатку 4 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), установленим замовником згідно Додатку 4 до цієї документації шляхом надання у складі тендерних пропозицій відповідних інформацій та/або документів.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформації та/або документи на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до вимог підпункту 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, та/або інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІТІС», усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою. Супроводження функціонування інформаційно-аналітичної системи моніторингу витрат з відновлення та розвитку інфраструктури (UA-2025-03-05-010751-a).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.