Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 116 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 583 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
| ЄДРПОУ: | 33313609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мнацаканян Артавазд Місакович |
| Телефон: | 380487054380 |
| E-mail: | kpsc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ЛЄКОЛ» в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником на підтвердження виконання договору № 2К від 19.01.2023 (далі – Договір) надано копії документів, які підтверджують факт виконання Договору, однак під час вивчення вказаних документів встановлено, що Учасником надано акти надання послуг, які не містять дати складання актів, а саме: акт № 0014994, акт № 0000039, акт № 0000040, що суперечить вимогам ч.2 ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Окрім того, встановлено, що сума наданих актів про надання послуг, не відповідає ціні Договору (68470 грн. 00 коп.), що у свою чергу може свідчити про не виконання Договору, або факт надання Учасником копії Договору у неповному обсязі (без додаткових угод, які містять зміни що були внесені до Договору). Вказані факти суперечать вимогам п.2.1. ч. 2 Розділу 2 тендерної документації. Також встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надано акти надання послуг до договору № 2К від 19.01.2023 які не є кольоровими скан-копіями документів, що суперечить вимогам п.1.3. ч.1 Розділу 2 тендерної документації. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником на підтвердження виконання договору № 712368 від 13.09.2022 надано акти здачі-прийняття робіт (надання послуг): Акти №№ ОУ-036065, ОУ-038793, ОУ-037400, ОУ-037412 які не є кольоровими скан-копіями документів, що суперечить вимогам п.1.3. ч.1 Розділу 2 тендерної документації. 2) З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. надати скановані копії документів зазначених у п.1.1. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог п.2.1. ч. 2 Розділу 2 тендерної документації, а саме: кольорові скан-копії усіх додаткових угод та актів надання послуг за Договором № 2К від 19.01.2023 або скановану копію іншого «аналогічного договору» з урахуванням вимог п.1.3. ч.1, п. 2.1. ч. 2 Розділу 2 тендерної документації; 2.2. надати скановані копії документів зазначених у п.1.2. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог п.1.3. ч.1 Розділу 2 тендерної документації, або надати скановану копію іншого «аналогічного договору» з урахуванням вимог п.1.3. ч.1, п. 2.1. ч. 2 Розділу 2 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.