Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 260 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 37 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" |
| ЄДРПОУ: | 32348248 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анна Юрченко |
| Телефон: | +380632560763 |
| E-mail: | dpusstender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 83Б |
| Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" |
3 |
У зв’язку з необхідністю детального вивчення документів тендерної пропозиції, а також з метою перевірки інформації, що надана у складі тендерної пропозиції на предмет її відповідності, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у довідці учасника від 28.02.2025 № 2 відсутня інформація про досвід роботи щодо проведення первинної державної експертизи комплексної системи захисту інформації автоматизованих систем класу «3», результатом роботи яких було отримання позитивного експертного висновку, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, згідно з яким учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо наявності не менше трьох фахових спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із захисту інформації, з досвідом роботи за напрямком діяльності, пов’язаної з інформаційною безпекою, та які мали досвід щодо проведення первинної державної експертизи комплексної системи захисту інформації автоматизованих систем класу «3», результатом роботи яких було отримання позитивного експертного висновку. - учасником не надані копії договорів на закупівлю послуг з проведення первинної державної експертизи комплексної системи захисту інформації автоматизованих систем класу «3», що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, згідно з яким під аналогічними договорами слід розуміти договори на закупівлю послуг з проведення первинної державної експертизи комплексної системи захисту інформації автоматизованих систем класу «3». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що відповідає вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. - копії договорів (не менше двох за останні три роки) на закупівлю послуг з проведення первинної державної експертизи комплексної системи захисту інформації автоматизованих систем класу «3», згідно з вимогами, що наведені у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.