Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 240 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр гуманітарного розмінування |
| ЄДРПОУ: | 45011096 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Гайдай |
| Телефон: | +380932706020 |
| E-mail: | s.gajdaj@uachd.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Грушевського Михайла будинок 12/2 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей ТОВ «МЕДІАТЕКА» на закупівлю послуг «Інформаційні послуги по збору та аналізу даних у засобах масової інформації (послуги з моніторингу)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-13-014765-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надав у складі тендерної пропозиції у тому числі: файл з назвою «Приклад (примірник) аналітичного звіту за період з 02 по 04 грудня 2024 року» як приклад (примірник) аналітичного звіту підготовленого учасником відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації за період не менше трьох днів 2024 або 2025 років у форматі Word/PDF для ключових слів: «Центр гуманітарного розмінування» (Center for Humanitarian Demining), «розмінування» (demining). Разом з тим в наданому прикладі звіту відсутні графічно оформлені показники з соціальних мереж за кількістю та за тональністю згадувань. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатків 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації та Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги/ технічна специфікація до предмета закупівлі). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Постановою, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації, зокрема: - приклад (примірник) аналітичного звіту підготовленого учасником відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації за період не менше трьох днів 2024 або 2025 років у форматі Word/PDF для ключових слів: «Центр гуманітарного розмінування» (Center for Humanitarian Demining), «розмінування» (demining).
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей ТОВ «СІФТ» на закупівлю послуг «Інформаційні послуги по збору та аналізу даних у засобах масової інформації (послуги з моніторингу)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-13-014765-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надав у складі тендерної пропозиції у тому числі: довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.02.2025 року вих. №01; копію договору №Я79СОС26-10 від 26.10.2020р, копію договору №Я79СОС28-07 від 28.07.2023р, копія ліцензійного договору №3/19 від 02 вересня 2019 року (з додатками 1 та 2) та актом про надання ліцензій, копії актів приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів тощо. Разом з тим надана довідка відрізняється від форми 1 наведеної в тендерній документації. Також в зазначених документах наявна суперечлива інформація, яка відрізняється в документах і призводить до протирічь та/або різночитання, зокрема стосовно чинності на дату подання пропозиції учасником закупівлі. Зокрема в ліцензійному договорі №3/19 від 02 вересня 2019 року: 1) Передбачено пунктом 6.1. «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 року.»; 2) Відповідно до пункту «6.2. Строку дії цього Договору продовжується на кожний наступний рік, якщо жодна із Сторін не повідомить письмово іншу Сторону про намір розірвати цей Договір не пізніше, ніж 30 (тридцять) календарних днів до дати закінчення поточного строку дії цього Договору.». 3) Проте визначено пунктом 7.1. «Усі зміни та доповнення до цього Договору є його невід’ємною частиною та набувають чинності виключно в тому випадку, якщо вони вчинені в письмовій формі та підписані уповноваженими представниками Сторін….». Тобто відповідно до наданої учасником інформації відсутнє підтвердження чинності договору на дату подання пропозиції учасником закупівлі. 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надав у складі тендерної пропозиції в тому числі довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №02 від 20.02.2025р., копію договору № 101/2023-ЦН від 15 вересня 2023 року з копіями актів та відгуку, копію договору 12/23-З від 31 травня 2023 року з копіями актів, відгук тощо. Разом з тим інформація в довідці частково не відповідає вимогам тендерної документації (відсутня сума договору з урахуванням змін та адреси підприємства (організації, установи тощо), для якого аналогічні послуги надавалися). Разом з тим в зазначених документах наявні помилки/суперечлива інформація, яка відрізняється в документах і призводить до протирічь та/або різночитання, зокрема стосовно суми надання послуг відповідно до договору № 12/23-З від 31 травня 2023року, яка зазначена у відгуці, договорі та актах надання послуг . 1.3. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надав у складі тендерної пропозиції у тому числі: довідку № 08 від 20.02.2025р. та копію диплома спеціаліста Корф Ірини Анатоліївни за спеціальністю «бібліотекознавство та бібліографія», копію диплома магістра Бондарева Олексія Георгійовича за спеціальністю «Економіка підприємства», копії наказів про прийняття на роботу, файл з назвою «Тижневий_звіт_ЦГР_2025-02-19_15-45» в якості прикладу (примірника) аналітичного звіту підготовленого учасником відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації за період не менше трьох днів 2024 або 2025 років у форматі Word/PDF для ключових слів: «Центр гуманітарного розмінування» (Center for Humanitarian Demining), «розмінування» (demining) тощо. Разом з тим надана довідка відрізняється від форми 2 наведеної в тендерній документації. Також в зазначених документах наявна інформація, яка не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами аналізу інформації відображеної у файлі «Тижневий_звіт_ЦГР_2025-02-19_15-45» необхідно зауважити, що наданий звіт не містить достатнього аналітичного огляду та опису актуальних новин тижня, що стосуються сфери діяльності Центру в Україні (розмінування), аналітичний огляд та опис іноземних медіа з перекладом на українську, аналітичний огляд та опис новини присутності та цитованості Центру в ЗМІ та соціальних мережах. Даний звіт не містить повний перелік ключових слів, подано лише згадки «Центр гуманітарного розмінування» (Center for Humanitarian Demining) та відсутні згадки за ключовим словом «розмінування» (demining). Окрім того, у даному звіті відсутні згадки з таких джерел моніторингу, як соціальні мережі та іноземні медіа. Також у звіті подано матеріали, які не мають перекладу на українську мову, а матеріали типу «Розшифровано автоматично: Радио "Новое время" 2025-02-11 15:01:00» потребують доопрацювання працівниками з вищою кваліфікацією, необхідними знаннями та досвідом. 1.4. Відсутня довідка довільної форми, у якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 1.5. Відсутні документи, що підтверджують відомості щодо сплати податків та зборів; 1.6. Відсутня копія/сканкопія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатків 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації та Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги/ технічна специфікація до предмета закупівлі). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Постановою, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації, зокрема: 3.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 3.1.1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуги за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 1. Обов’язково вказати наявність (власне або право використання) спеціалізованого програмного забезпечення для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. 3.1.2. До довідки надається документальне підтвердження (копії/сканкопії документів), зазначених у графі 5 Форми 1. При цьому, договір(и) оренди, користування, лізингу, надання послуг, тощо повинен бути чинним на дату подання пропозиції учасником закупівлі. 3.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.2.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємства (організації, установи тощо), для яких аналогічні послуги надавалися із зазначенням: - предмета договору; - номер договору та дата; - сума договору (з урахуванням змін в разі наявності); - адреси та контактні телефони підприємства (організації, установи тощо), для якого аналогічні послуги надавалися; Аналогічним вважається договір, за яким учасник надавав аналогічні за своїм змістом послуги до предмету закупівлі. 3.2.1. До довідки додаються підтвердні документи: копії зазначених у довідці договорів (такі договори повинні містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договорів (якщо умовами договору передбачено такі додатки), актів надання послуг тощо до цих договорів, що підтверджують своєчасне та якісне виконання зазначених договорів. При цьому такі договори та документ, що підтверджує належне виконання умов договорів, можуть надаватися без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як такі, що не підлягають оприлюдненню (комерційна таємниця, персональні дані (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3.3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.3.1. На підтвердження наявності в учасника працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (вища освіта за фахом соціологія, журналістика, медіакомунікації) та досвід надання послуг учасник має надати довідку за формою 2. 3.3.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, графа 4, учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо); - штатний розпис (витяг). При цьому такі копії/сканкопії документів можуть надаватися без зазначення даних, які можуть бути визначені Учасником як такі, що не підлягають оприлюдненню (комерційна таємниця, персональні дані (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3.3.3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, графа 5, учасник має надати: - підтвердження досвіду роботи у засобах масової інформації або досвіду аналітичних публікацій у засобах масової інформації; - зразки аналітичних статей, матеріалів, досліджень з аналізу медіа тощо. - приклад (примірник) аналітичного звіту підготовленого учасником відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації за період не менше трьох днів 2024 або 2025 років у форматі Word/PDF для ключових слів: «Центр гуманітарного розмінування» (Center for Humanitarian Demining), «розмінування» (demining). 3.3.4. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, графа 6, учасник має надати копії/сканкопії документального підтвердження: - про здобуття повної вищої освіти; - про проходження курсів, для підтвердження кваліфікації тощо. 3.4. Довідку довільної форми, у якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 3.5. Документи, що підтверджують відомості щодо сплати податків та зборів; 3.6. Копія/сканкопія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.