Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 342 250 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 422,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сумська обласна державна адміністрація |
| ЄДРПОУ: | 14005581 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://sm.gov.ua |
| Контактна особа: | Юлія Баклан |
| Телефон: | +380542785777 |
| E-mail: | prozorro2@sm.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 40700, Україна, Сумська область,м. Суми, майдан Незалежності, 2 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
27.02.2025 р. від ініціатора закупівлі отримано службову записку за підписом начальника відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату Сумської обласної державної адміністрації Костянтина Данілова про відсутність подальшої потреби в закупівлі ID: UA-2025-02-12-009055-a, у зв’язку з необхідністю внесення змін в частині технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: погодження в органах Держспецзв’язку, модернізації та інших стадій, що передують проведенню експертизи КСЗІ.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-02-2025, 09:34 по 10-03-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.