Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Золочівська сільська рада; Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з підтримки та технічного обслуговування інформаційної інфраструктури Золочівської сільської ради (код за ДК 021-2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: с. Гнідин вул. Нова, 1; с. Вишеньки вул. Центральна, 79; с. Петропавлівське вул. Переселенців, 17, Бориспільського району, Київської області (детальніше визначено в Додатку 3 до тендерної документації) Кількість послуг: 1 послуга (детальніше визначено в Додатку 3 до тендерної документації) № з/п Найменування послуг Опис послуг 1 Підтримка системної інфраструктури 1.1. Підтримка працездатності локальної комп`ютерної мережі 1.2. Підтримка комунікаційної інфраструктури 1.3. Підтримка серверної інфраструктури 1.4. Підтримка керування і експлуатації комп’ютерної системи відеореєстрації та відеоспостереження 1.5. Віддалений моніторинг та діагностика функціонування джерел безперебійного живлення системної інфраструктури 1.6.Управління інцидентами інформаційної безпеки. 2 Технічна підтримка прикладних програмних систем 2.1. Адміністрування та супровід комп’ютерної програми «Місцеві податки з нерухомості» 2.2. Адміністрування та супровід комп’ютерної програми «Місцевий облік об'єктів погосподарського обліку» 2.3. Адміністрування та супровід комп'ютерної програми «Реєстр територіальної громади» 2.4. Адміністрування та супровід комп’ютерної програми «Система електронного документообігу «Megapolis.DocNet» 2.5. Адміністрування та супровід інформаційної системи «Веб-сайт Золочівської сільської ради» 2.6. Забезпечення функціонування прикладних програмних систем з використанням хмарних ресурсів Замовника. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1470 000,00 грн. (один мільйон чотириста сімдесят тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 17.02.2025 року до 00год00хв 7) умови оплати: На підставі узгодженого та підписаного обома Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць Замовник здійснює оплату Виконавцю протягом 10 (десяти) банківських днів з дати його підписання. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 470 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Золочівська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04363538 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zolochivskarada.gov.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Вакулюк |
| Телефон: | +380679491459 |
| E-mail: | buhgalterzolochivsr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08340, Україна, Київська область,с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ “СУРБІС” Предмет закупівлі: Послуги з підтримки та технічного обслуговування інформаційної інфраструктури Золочівської сільської ради (код за ДК 021-2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: - 1.13. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: - • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або - • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, - або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, - або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, - або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. - У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, - або - • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, - а також: - • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, - або - • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Даний документ відсутній, що суперечить пп.1.13 п.4 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі про кінцевого беніфеціарного власника та/або якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: - • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або - • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, - або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, - або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, - або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. - У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, - або - • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, - а також: - • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, - або - • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Однак подана тендерна пропозиція учасника ТОВ “СУРБІС” не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.