Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2025, 00:00
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 374 720 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 747,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00130926 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дятченко Ганна Олександрівна |
| Телефон: | 380501005404 |
| E-mail: | A.Djatchenko@zoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
0 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданих в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи: постійні повідомлення про повітряні тривоги, спричинені повітряними атаками РФ впродовж робочого часу (27.01.205р. три тривоги тривалістю 2 години 15 хвилин, 28.01.2025р. дві тривоги тривалістю 1 година 45 хвилин, 29.01.2025р. дві тривоги тривалістю 1 година 08 хвилин, 30.01.2025р. дві тривоги тривалістю 45 хвилин, 31.01.2025р. три тривоги тривалістю 1 година 38 хвилин) та необхідність виходу працівників з робочих місць до найближчих захисних споруд цивільного захисту та найпростіших укриттів і перебування у них до отримання повідомлення про відбій повітряної тривоги (накази Товариства №190/од від 22.07.2022, №565/од від 30.09.2024); знаходження на розгляді УО ще трьох закупівель шляхом застосування відкритих торгів згідно з розділом “Порядок проведення відкритих торгів” Особливостей: - за Кодом ДК 021:2015 32560000-6 Оптоволоконні матеріали (Кабель оптичний, кабель вита пара), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-23-016386-a; - за Кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з перевірки технічного стану транспортних засобів у м. Запоріжжя), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-09-001007-a; - за Кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний, дизельне паливо), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-13-012639-a. опрацювати весь обсяг наданих Учасником документів до 03.02.2025р. не є можливим. Уповноваженою особою №1 розглянута можливість продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" (код ЄДРПОУ - 43317264), що подана для участі у закупівлі за відкритими торгами з Особливостями за Кодом ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Діагностика, ремонт GPS-трекерів, заміна SIM-карт, встановлення трекерів, технічне супроводження системи GPS-моніторингу, демонтаж, діагностика, ремонт, монтаж датчіків рівня палива ДУ-02, тарування паливних баків), ідентифікатор оголошення: UA-2025-01-17-012919-a до 21.02.2025 року (включно), тобто в межах 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (на підставі п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 та ч. 10 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі») у зв’язку з необхідністю більш детального та всебічного розгляду документів тендерної пропозиції.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» ч. ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» Розділу І «Перелік документів, які надають учасники у складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог замовника» Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації, Учасник надає: «1.1. Аналогічний* договір укладений не раніше 2023 р. з додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності); 1.2. Позитивний лист-відгук складений не раніше 2023 року щодо виконання аналогічного договору*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.». Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано Договір №0018/25 від 14.01.2025 року укла-дений із КП «Водоканал» на послуги з ремонту та технічного обслуговування систем GPS, встановлених на транспортних засобах Код ДК 021:2015 - 50410000-2 послуги з ремонту, тех-нічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" відсутній позитивний лист-відгук про виконання договору №0018/25 від 14.01.2025 року укладений із КП «Водоканал», зміст якого підтверджує якісне виконання договору №0018/25 від 14.01.2025 року та відповідає іншим вимогам до листа-відгука, вказаним у п.п. 1.2. п. 1 ч. ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Осо-бливостями надати: позитивний лист-відгук про виконання Договору №0018/25 від 14.01.2025 року укладений із КП «Водоканал». або Інший аналогічний договір з позитивним листом-відгуком про його виконання, згідно ви-мог п. 1 ч. ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації. 2. Згідно пункту 3 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» ч. ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації, Учасник має надати: «3.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, за формою, наведеною у Додатку №2 тендерної документації. У формі наведеній у Додатку №2 тендерної документації міститься примітка: *Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках — вказується “право користування” обладнання, машин, механізмів, устаткування, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). 3.2. На підтвердження інформації вказаної у довідці про наявність обладнання та матері-ально-технічної бази та технологій (наданої на виконання п.3.1 цього розділу), якщо обладнан-ня/машини/механізми/устаткування зазначені у довідці, як: “право користування” та викорис-товуються на праві оренди чи іншого речового права Учасник повинен додати скановані копії документів, що підтверджують його право користування (договір оренди та/або договір лізи-нгу, та/або договір надання послуг та/або інші документи, що підтверджують право корис-тування) обладнанням/ машинами/ механізмами/ устаткуванням чинних на весь час дії договору про закупівлю. У разі оренди (найму) транспортного засобу за участю фізичної особи договір повинен бути нотаріально посвідчений (згідно ст. 799 ЦК України). У випадку залучення субпідрядників / співвиконавців наявність обладнання/ машин/механізмів/устаткування у них.» Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку б/н та б/д про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг відповідно до предмета закупівлі; - Договір оренди №01/07/23/1 від 01.07.2023 між ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» (Орендодавець) та ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ-СЛАВУТИЧ» (Орендар) та Акт приймання-передачі майна в оренду від 01 липня 2023р. з переліком обладнання яке передається в оренду. Отже, зазначене у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за поз. 15 найменування обладнання/ машин/механізмів/ устаткування не співпадає з найменуванням/моделлю обладнання вказаного у перфоратора акумуляторного у акті приймання-передачі майна в оренду за Договором оренди №01/07/23/1 від 01.07.2023 АБО на перфоратор акумуляторний SDS-PLUS LXT (зазначений у поз. №15 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази) не наданий документ, що підтверджує право користування обладнанням Також у довідці б/н та б/д про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг в стовпці «Зазначення приналежності*» по усім позиціям вказано: «Договір оренди», що не відповідає вимогам п. 3.1. ч. II розділу I Додатку №2 тендерної документації, а саме: «*Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках — вказується “право користування” обладнання, машин, механізмів, устаткування, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України), тобто в стовпці «Зазначення приналежності*» повино бути вказано: “право користування”. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1) Скориговану довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій в стовпці «Зазначення приналежності*» буде вказано “право користування”. Документ, що підтверджує право користування перфоратором акумуляторним SDS-PLUS LXT зазначеним за позицією №15 у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази АБО у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за поз. №15 скоригувати найменування обладнання/ машин/механізмів/ устаткування (згідно наданого акту приймання-передачі до договору оренди №01/07/23/1 від 01.07.2023).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.