Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2025, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 10 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 52,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
| ЄДРПОУ: | 38494108 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.emd.kh.ua/ |
| Контактна особа: | Литвинко Ірина |
| Телефон: | +380577029451 |
| E-mail: | kkt_cemd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська область,місто Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутня інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям 1.2. Відсутня копія свідоцтва про авторське право на комп’ютерну програму «Комплекс програм бухгалтерського обліку «Адель» («Адель-бухгалтерия») , або документ про можливість та наявність прав на надання послуг (сертифікат ліцензійності ), або документ, що підтверджує статус дистриб’ютора з поставки/розповсюдження та обслуговування програми «Комплекс програм бухгалтерського обліку «Адель» («Адель-бухгалтерия») 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 1 до тендерної документації ; 2.2. Пункти 1,2,3 додатку 5 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Дозавантажити документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) Довідка (відповідно до форми п.1.1), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менш ніж 2 (двох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору 2) Копії не менш ніж 2 (двох) аналогічних договорів зазначених в довідці (пункт 1.1.) про досвід виконання аналогічних договорів. 3) Копію актів/накладних наданих послуг/робіт/товару зазначених в довідці (пункт 1.1.) про досвід виконання не менш ніж 2 (двох) аналогічних договорів. 3.2. Дозавантажити документи згідно додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) а саме: Копію свідоцтва про авторське право на комп’ютерну програму «Комплекс програм бухгалтерського обліку «Адель» («Адель-бухгалтерия») , або документ про можливість та наявність прав на надання послуг (сертифікат ліцензійності ), або документ, що підтверджує статус дистриб’ютора з поставки/розповсюдження та обслуговування програми «Комплекс програм бухгалтерського обліку «Адель» («Адель-бухгалтерия»)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.