Період оскарження умов закупівлі - по 22-12-2024, 00:00
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2025 рік, відповідно після укладання договору обсяги закупівлі можуть бути зменшені після затвердження кошторису на 2025 рік у відповідності до нього.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 858 228 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 582,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 42489785 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Дмитрівна |
| Телефон: | +380977916155 |
| E-mail: | igcb-tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,місто Ізмаїл, проспект Незалежності, 68 |
1 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Перелік виявлених Замовником невідповідностей: 1. Учасником процедури закупівлі - ТОВ "Здоров'я 24" на виконання вимог п.п. 3.9. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації «3.9. У разі подання пропозиції, яка не відповідає технічним вимогам, пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.(надати лист-погодження)», у складі тендерної пропозиції зазначений лист-погодження відсутній. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відповідну інформацію на виконання вимог п.п. 3.9. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.