Період оскарження умов закупівлі - по 20-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 498 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 494,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний Фармацевтичний Університет |
| ЄДРПОУ: | 02010936 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nuph.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Анастасія Миколаївна Бурсакова |
| Телефон: | +30577062262 |
| E-mail: | tender@nuph.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,місто Харків, вул. Григорія Сковороди, буд. 53 |
0 |
Відповідно п.8 Додатку 1 до тендерної документації учасник надає в складі тендерної документації: Оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що містить інформацію про відповідність системи управління якістю учасника стосовно технічної допомоги у сфері інформаційних технологій, що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасник надав вище зазначений документ, в якому вказано "Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження: у 2024 р.- до 02.11.2024 р. та у 2025 р. - до 02.11.2025". без підтвердження його дійсності на дату розкриття тендерних пропозицій, а саме 23.12.2024 р. Отже учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" не надано відповідний документ про підтвердження дії сертифікату. Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.