Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2024, 00:00
Обсяг надання послуг: послуги з технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker) згідно Додатку 2 “Специфікація послуг” до тендерної документації Місце надання послуг: Україна, проспект Науки, 7, м. Київ, 03028 Строк надання послуги з активації технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker) – не більше 10 календарних днів з дати сплати авансу. Строк надання технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker) – протягом 12 місяців з дати підписання Сторонами акта про приймання-передавання наданих послуг з активації, але не раніше ніж з 09 січня 2025 року. Прізвище та ім’я, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: – Гаращук Ігор Олександрович, головний експерт управління обслуговування та адміністрування користувачів Департаменту інформаційних технологій Національного банку України, адреса: пр. Науки, буд. 7, м. Київ, Україна, 03028; тел.: (044) 527-32-47, електронна адреса: Ihor.Haraschuk@bank.gov.ua. З організаційних питань: Шітив Віктор Адальбертович, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: Viktor.Shityv@bank.gov.ua.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 2 474 664 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 20 000 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний Банк України |
ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
Сайт: | http://bank.gov.ua |
Контактна особа: | Леся Колесан |
Телефон: | +380442540108, +380952813837 |
E-mail: | lesia.kolesan@bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
0 |