Закупівлю оголошено - 05-12-2024, 16:53. Дата останніх змін - 05-12-2024, 16:51

Послуги у сфері інформатизації

Послуги у сфері інформатизації ... Державна закупівля - UA-2024-12-05-018698-a Послуги у сфері інформатизації від замовника Комунальне спеціалізоване підприємство "Інженерні мережі" від 12/5/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-05-018698-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-05-019329-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-12-2024, 16:53
по 10-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2024, 16:53
по 13-12-2024, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
725196
725 196 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 251,96 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:21 755,88 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне спеціалізоване підприємство "Інженерні мережі"
ЄДРПОУ:37577078 Досьє YouControl
Контактна особа:Шепетова Юлія Ігорівна
Телефон:380675766722
E-mail:dogovorkspim21@gmail.com
Місцезнаходження:
61202, Україна, Харківська область,Харків, проспект Перемоги, будинок 50 Б
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги у сфері інформатизації ...
725 196 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги у сфері інформатизації

1
послуга
61202 Україна Харківська область Харків проспект Перемоги, будинок 50-Б
з 01-01-2025 по 31-12-2025
72315100-7
Послуги з підтримки мереж даних


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:25
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:25
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:25
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:25
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:25
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:26
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:25
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:25
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:26
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції
      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:51:34
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
          Статус: Архівована
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          Дата архівування:
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          2. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги у сфері інформатизації
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – гарантія (безумовна, безвідклична) або завдаток грошових коштів, як забезпечення ним своїх зобов’язань, пов’язаних з наданням послуг, що є предметом закупівлі. Розмір Гарантії/ завдатку грошових коштів: 5 (п’ять) відсотків від загальної вартості договору. Документом, що підтверджує надання учасником-переможцем забезпечення виконання зобов’язань за договором про закупівлю у вигляді завдатку, є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника та призначенням платежу «Забезпечення виконання договору» тощо. Гарантія подається із супровідним листом на ім'я керівника Замовника одночасно з двома примірниками підписаного з боку учасника-переможця (виконавця Договору про закупівлю) в терміни, визначені в Тендерній Документації до даної закупівлі. Реквізити Замовника: Отримувач: Комунальне спеціалізоване підприємство «Інженерні мережі», код ЄДРПОУ: 37577078, р/р UA833518230000026005300684214 у філії – ХОУ АТ «Ощадбанк». Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 (п’ять) відсотків від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Забезпечення виконання Договору не повертається при виникненні таких підстав: - невиконання або неналежне виконання переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - відмова переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - дії переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. Тендерна пропозиція переможця, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, відхиляється замовником відповідно до абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення виконання договору , Згідно з пунктом 5 розділу 6 тендерної документації
          3. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги у сфері інформатизації
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 21755,88 (двадцять одна тисяча сімсот п’ятдесят п’ять гривень вісімдесят вісім копійок) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: комунальне спеціалізоване підприємство «Інженерні мережі». Місцезнаходження Замовника: 61202, м. Харків, пр. Перемоги, 50-Б. Код ЄДРПОУ: 37577078 IBAN № UA833518230000026005300684214 у філії – ХОУ АТ «Ощадбанк» Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення тендерної пропозиції , Згідно з додатком 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги у сфері інформатизації
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Згідно з додатком 1 до тендерної документації. Офіс Учасника та його штат повинні територіально знаходитись в межах міста Харкова для швидкого реагування на заявки Замовника. Учасник для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинен надати: 1.1.1. Довідку в довільній формі щодо місцезнаходження Учасника із зазначенням адреси розташування офісного/-их приміщення/-ь та штату Учасника, контактного/-их телефону/-ів в межах міста Харкова.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги у сфері інформатизації
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Згідно з додатком 1 до тендерної документації. Учасник повинен відмінно володіти предметною областю і мати експертів в наступних напрямках: • прокладка та обслуговування мереж, мережевого та серверного обладнання, а саме: 1) організація мережевої інфраструктури; 2) налаштування і налагодження серверів, робочих станцій, маршрутизаторів та іншого мережевого обладнання; 3) встановлення та налаштування роутерів; 4) встановлення та налаштування точок доступу; 5) встановлення та налаштування wi-fi роутерів; 6) встановлення репітерів; 7) встановлення комутаторів; 8) налагодження апаратного фаєрволу; 9) налагодження VPN з'єднань; 10) тунелювання; • мати досвід роботи з KVM і іншими модулями апаратної віртуалізації; • володіти знаннями продуктів корпорації Microsoft; • володіти знаннями в області розгортання і управління додатками за допомогою Docker; • мати досвід роботи в умовах CI / CD, а саме: 1) Jenkins; 2) Node.js; 3) інтеграція з сучасними системами управління завданнями; • мати знання скриптових серверних мов: 1) Perl; 2) Tcl; 3) Командна оболонка (shell); • мати знання і досвід використання популярних інструментів моніторингу серверів: 1) Total Network Monitor 2; 2) Observium; 3) Nagios; 4) та т.і.; • мати досвід роботи з IoT технологіями, включаючи: 1) досвід налаштування і підтримки ISA IoT Network server; 2) підтримка і розгортання ISA IoT пристроїв на об'єктах; 3) взаємодія з провайдерами мобільного інтернету для відстежування проблем з'єднання і споживання трафіку; 4) регулярне оновлення ISA пристроїв за допомогою OTA; 5) моніторинг і розв'язання проблем за допомогою ELK Stack; 6) взаємодія з виробником устаткування. Учасник для підтвердження відповідності встановленому критерію повинен надати: 1.2.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (за формою Таблиці 1), які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг відповідно до вимог цієї тендерної документації. Обов’язковим є наявність працівника/-ів, що має/-ють сертифікат/-и інженера операційних систем сімейства Linux/Unix (надати копію) та Microsoft сертифікат/-и (обов’язкова наявність сертифікації Microsoft Certified System Engineer) (надати копію підтверджуючого документу). Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Працівник учасника/*працівник субпідрядника / співвиконавця *Назва субпідрядника / співвиконавця *Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 1.2.2. До довідки додати документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем: штатний розпис та наказ/-и про призначення працівника/-ів/договір/-ори цивільно-правового характеру / трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інші підтверджуючі документи щодо наявності працівника/-ів, зазначеного/-их в довідці відповідно до п. 1.2.1.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги у сфері інформатизації
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-12-2024, 16:51:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Згідно з додатком 1 до тендерної документації. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1.3.1. Копію/ї аналогічного/их договору/ів з невід’ємними частинами (копіями додаткових угод, додатків, специфікацій тощо); 1.3.2. Копію/ї підтверджуючого/их документу/ів щодо виконання цього/их договору/ів в повному обсязі (акти) або копію/ї акту/ів звіряння. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Учасники, які мають аналогічні договори зі строком дії до 31.12.2024 та більше, повинні надати акти за всі попередні розрахункові періоди. Під аналогічним договором розуміється договір щодо закупівлі Послуг з обробки даних, послуг з інформатизації (код ДК 021:2015 72310000-1 — Послуги з обробки даних).
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ