Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 564 041 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 820,21 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ АНТИДОПІНГОВОГО КОНТРОЛЮ» |
| ЄДРПОУ: | 44908969 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрій Телелеков |
| Телефон: | +380984835223 |
| E-mail: | nlactender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04112, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Сікорського Ігоря авіаконструктора будинок 8 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Саме тому, у замовника існує необхідність відмінити процедуру відкритих торгів (з особливостями) за ідентифікатором UA-2024-11-29-015356-a.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 08-01-2025, 16:54 по 19-01-2025, 00:00
Документи:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №44-р/пк-пз від 02.01.2025 та відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником виявлено наступну невідповідність: - Відповідно до п.1.3. Додатку №2 та п.3 Додатку №4.1. до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизацію для роботи з пристроями, які використовують ПЗ сертифіковане WADA, а саме LightCompass software “WADA Edition”. В якості авторизації Учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника пристроїв / ПЗ сертифікованих WADA або від авторизованого представника Виробника на території України. - Учасником не було приєднано до складу тендерної пропозиції повинен надати авторизацію для роботи з пристроями, які використовують ПЗ сертифіковане WADA, а саме LightCompass software “WADA Edition”. В якості авторизації Учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника пристроїв / ПЗ сертифікованих WADA або від авторизованого представника Виробника на території України. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизацію для роботи з пристроями, які використовують ПЗ сертифіковане WADA, а саме LightCompass software “WADA Edition”. В якості авторизації Учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника пристроїв / ПЗ сертифікованих WADA або від авторизованого представника Виробника на території України.
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від 29/11/2024 року №29/11-24/1 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги постачання, встановлення, кастомізації та обслуговування програмного забезпечення LIMs (Лабораторна інформаційна-менеджмент система) за кодом ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-11-29-015356-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІДЖИТАП" виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, зважаючи на екстрені та стабілізаційні відключення електричної енергії, які також впливають на процес аналізу тендерної пропозиції учасника. Крім того, для більш детального розгляду тендерної пропозиції залучено фахових спеціалістів, а саме представників лабораторного відділу, які проводять розгляд відповідної тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 10 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДІДЖИТАП" до 23.12.2024 року (протокол уповноваженої особи №16/12/24-1п від 16.12.2024 року).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.