Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 488 667 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 443,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЦИФРОВИХ РІШЕНЬ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37551044 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сиваш Андрій Сергійович |
| Телефон: | 380487221026 |
| E-mail: | press2@omr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, ДУМСЬКА ПЛОЩА, БУДИНОК 1 |
1 |
ПРОТОКОЛ №40 уповноваженої особи Департаменту інформації та цифрових рішень Одеської міської ради щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕВПРУВ» по закупівлі «Інші послуги у сфері інформатизації, а саме технічна підтримка, хостинг, розміщення у хмарі, обробка операцій Єдиної платформи міських цифрових сервісів)», ДК 021:2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням 11 грудня 2024 рік ПОРЯДОК ДЕННИЙ Кваліфікація найбільш економічно вигідної пропозиції (за ціною) учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: «Інші послуги у сфері інформатизації, а саме технічна підтримка, хостинг, розміщення у хмарі, обробка операцій Єдиної платформи міських цифрових сервісів)», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та подання для оприлюднення відповідного(-их) рішення(-нь) по порядку денному даного протоколу в електронній системі закупівель. Під час розгляду порядку денного визначено наступне: 06.12.2024 11:00 закінчився строк подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель Prozorro (ідентифікатор UA-2024-11-28-015784-a) за предметом закупівлі: «Інші послуги у сфері інформатизації, а саме технічна підтримка, хостинг, розміщення у хмарі, обробка операцій Єдиної платформи міських цифрових сервісів)», ДК 021:2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням по процедурі відкритих торгів. Відповідно до проведеного електронного аукціону 09.12.2024 о 13:34 найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) є пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕВПРУВ», ідентифікаційний код учасника в ЄДРПОУ 44737540. Отже, з метою проведення кваліфікації учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною потрібно розглянути на відповідність вимогам тендерної документації (документи) учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕВПРУВ» завантажені останнім в електронній системі закупівель (05.12.2024 о 23:04 – 23:05). Після детального розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, у зв'язку з чим є підстави застосувати механізм 24 години на усунення невідповідностей учасником відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, сформувавши відповідне повідомлення наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей: У наданих Учасником супровідних документах (довідки, вихідні листи тощо), а саме документи з номерами Вих. № 65/12-24, Вих. № 67/12-24, Вих. № 66/12-24, Вих. № 63/12-24, Вих. № 68/12-24, Вих. № 69/12-24, Вих. № 70/12-24, Вих. № 71/12-24, Вих. № 62/12-24, Вих. № 73/12-24, Вих. № 74/12-24, Вих. № 75/12-24, Вих. № 76/12-24, Вих. № 79/12-24, Вих. № 77/12-24, Вих. № 81/12-24 від 06.12.2024 року та Вих. № 78/12-24 від 06.10.2024 року, що підписані за допомогою накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) 05.12.2024 року показують невідповідність дати вихідного документу та дати підписання КЕП. Також слід зазначити, що публікація супровідних документів в електронній системі закупівель відбулося 5 грудня 2024 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 2 до тендерної документації. Інші вимоги до УЧАСНИКІВ. Документи, які надає Учасник у складі пропозиції у сканованому вигляді. Пункт 13 Якщо Учасник є Розробником або Ліцензіаром – Учасник повинен надати Свідоцтво на реєстрацію авторського права на твір або інші документи, що підтверджують наявність авторських майнових прав розробника, що підтверджує право Учасника постачати програмну продукцію у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладати договір про постачання на території України. Пункт 14 Якщо Учасник є Дистриб`ютер, Авторизований партнер або Reseller – Учасник повинен надати Авторизаційний лист (листи) від Розробника, або Договір на розповсюдження програмного забезпечення / ліцензій, що підтверджує право Учасника постачати програмного забезпечення та надавати послуги у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладати Договір про постачання на території України. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасником не надано відповідних документів задля підтвердження виконання пункту 13 або пункту 14 відповідно. Департаментом інформації та цифрових рішень Одеської міської ради використовується комп’ютерна програма «Інформаційно-комунікаційна система «Платформа цифрових рішень «МІСТО»»» , що має свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 129834, дата реєстрації 11 вересня 2024 р., видане Державною організацією «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновації». Ненадання цих документів унеможливлює підтвердження правового статусу даної пропозиції та її відповідності законодавству. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 3 до тендерної документації. Перелік необхідних послуг та параметрів предмета закупівлі. Предмет закупівлі включає всі послуги для забезпечення Технічної підтримки, хостингу, розміщення у хмарі, обробки операцій Єдиної платформи міських цифрових сервісів: – послуги з доступу до робочого місця працівника (ліцензії) Єдиної платформи міських цифрових сервісів, для ___8___ Сервісних Корчистувачів Інстансу (СКІН); – послуги розміщення в хмарі та хостингу ресурсів Єдиної платформи міських цифрових сервісів / з розрахунку до ___150,000___ користувачів Єдиної платформи міських цифрових сервісі протягом ___1___ місяців; – послуги з технічної підтримки Єдиної платформи міських цифрових сервісів та опрацювання запитів користувачів протягом ___1___ місяців; – послуги кібербезпеки та моніторингу відмовостійкості хмарної інфраструктури протягом ___1___ місяців; – навчання ___8___(СКІН) Єдиної платформи міських цифрових сервісів (працівники служби інформаційної безпеки, відділу впровадження інформаційних технологій та інформаційно-аналітичного відділу Департаменту інформації та цифрових рішень Одеської міської ради). Перелік виявлених невідповідностей: У наданому Учасником листі Вих. № 81/12-24 від 06.12.2024 року – «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», цінову пропозицію не надано у відповідності до зазначеного переліку необхідних послуг та параметрів предмета закупівлі, що унеможливлює її подальшу та об’єктивну оцінку. Так, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИВ: Погодити та оприлюднити, згідно вимог чинного законодавства, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником – ТОВ «ДЕВПРУВ» процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Інші послуги у сфері інформатизації, а саме технічна підтримка, хостинг, розміщення у хмарі, обробка операцій Єдиної платформи міських цифрових сервісів)», ДК 021:2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (ідентифікатор UA-2024-11-28-015784-a). Уповноважена особа Департаменту інформації та цифрових рішень Одеської міської ради Андрій СИВАШ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.