Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2024, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 та Додатку 1.1. до тендерної документації. Замовником технічні характеристики та вимоги до послуг з розробки та впровадження ERP-системи визначені з урахуванням виробничої потреби, яка обумовлена необхідністю забезпечення стандартизації бізнес-процесів ДП «АМПУ» (апарат управління та 13 відокремлених підрозділів) та консолідації методів обліку операцій в рамках централізованої системи з метою одержання єдиного джерела для побудови достовірної бухгалтерської та управлінської звітності та з метою забезпечення виконання Стратегічних планів розвитку ДП «АМПУ». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації про ціну предмета закупівлі базуючись на даних при порівнянні ринкових цін, що отримані на підставі направлених відповідних листів-запитів потенційним контрагентам, з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ДП «АМПУ». З урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника на поточний рік та проєкту фінансового плану на наступний рік, додатково застосовано інший метод визначення очікуваною вартості, а саме очікувану вартість визначено за мінімальною ОВ. (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 520 916,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 604,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 100 000 UAH |
| Замовник: | ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38727770 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uspa.gov.ua |
| Контактна особа: | Калиніна Анастасія Олександрівна |
| Телефон: | 380487759504 |
| E-mail: | anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, проспект Берестейський, 14 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надано Експертний висновок Прим.№1 який містить профіль захищеності, а самє: « КА-2, КО-1, ЦА-1, ЦО-1, ДР-1, ДС-1, ДВ-1, ДЗ-1, НР-3, НИ-1, НИ-2, НК-1, НО-1, НЦ-1, НТ-2, НВ-1, НА-2 з рівнем гарантії Г-3», який не відповідає вимогам тендерної документації у зв’язку з тим, що він не містить весь обсяг необхідних функціональних послуг, які були передбачені тендерною документацією, а саме: «КВ-1 (конфіденційність при обміні рівень 1), ЦВ-1 (цілісність при обміні рівень 1), НИ-3 (ідентифікація і автентифікація рівень 3)» 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 14 Додатку 4 до Тендерної документації: «14. Для підтвердження відповідності програмного продукту, який використовуються учасником для створення Системи, вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні: Учасник надає копії діючих Експертних висновків (на рішення та/або на його складові, які будуть використовуватися Замовником згідно технічних вимог), зареєстрованих в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні в обсязі функціонального профілю захищеності не гірше ніж {КА-2, КВ-1, ЦА-1, ЦО-1, ЦВ-1, ДЗ-1, ДВ-1, НР-2, НИ-1, НИ-2, НИ-3, НК-1, НО-1, НЦ-1, НТ-2}, з рівнем гарантії Г-3. ». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" необхідно завантажити: Виправленні діючі Експертні висновки (на рішення та/або на його складові, які будуть використовуватися Замовником згідно технічних вимог), зареєстрованих в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні в обсязі функціонального профілю захищеності, які містять відсутні в наданому сертифікаті обсяги функціонального профілю захищеності, не гірше ніж «КВ-1 (конфіденційність при обміні рівень 1), ЦВ-1 (цілісність при обміні рівень 1), НИ-3 (ідентифікація і автентифікація рівень 3)». У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.