Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 536 136 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 361 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна податкова служба України |
| ЄДРПОУ: | 43005393 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Буланий Павло Петрович |
| Телефон: | +380444814869 |
| E-mail: | zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,Київ, Площа Львівська, 8 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Замовником в тендерній документації зазначено вимогу накладання на тендерну пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Під час перевірки електронного підпису учасника зазначено тип носія особистого ключа: «незахищений», тип підпису «удосконалений». Якщо за результатами перевірки електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (http://czo.gov.ua/verify) з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений» (УЕП), то відповідно до умов тендерної документації це вважається невідповідністю. 1.2. Під час перевірки тендерної пропозиції учасника було виявлено розбіжності у договорі від 09.02.2024 № 81-Б між ціною договору та ціною згідно з актами, а також взагалі відсутнє підтвердження виконання договору в повному обсязі від 31.07.2024 № 3107/24. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 2.2. пункту 2 Таблиці 1 Додатка 2 до тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ РЕМСТАЛЛ» має накласти на власну тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) замість удосконаленого (УЕП). 3.2. Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ РЕМСТАЛЛ» має надати підтвердження виконання договорів від 09.02.2024 № 81-Б та від 31.07.2024 № 3107/24 у повному обсязі або надати оновлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів разом з копіями оновлених договорів та копіями документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.