Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 621 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 106,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 636,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 36094821 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-info-rada-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Вадим Льовочкін |
| Телефон: | +380678727953 |
| E-mail: | infotender221@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
5 |
Відповідно до пункту 43 Постанови вимагаємо усунути наступні невідповідності: Відповідно п. 14 додатку 8 до тендерної документації, згідно вимог: 1. Учасник надає: 14. Відповідна ліцензію (дозвіл) на провадження господарської діяльності, що складає предмет закупівлі або лист-пояснення стосовно відсутності законодавчих підстав щодо ліцензування виду діяльності, що складає предмет закупівлі – документи відсутні. Відповідно п. 15 додатку 8 до тендерної документації, згідно вимог: 2. Учасник надає: Витяг з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг на право надання електронної комунікаційної послуги "Технічне обслуговування обладнання для організації резервного каналу зв’язку та абонентська плата до стандартного пакету супутникового інтернету від Starlink" – документ «Витяг з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг №104-6584/104 від 27.10.2023» не відповідає вимозі. Відповідно п. 12 додатку 8 до тендерної документації, згідно вимог: 3. Учасник надає: Інформація у довільній формі про форму оподаткування Учасника – документи відсутні. Відповідно п. 20 додатку 8 до тендерної документації, згідно вимог: 4. Учасник надає: Копія довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції – документи відсутні. Відповідно п. 21 додатку 8 до тендерної документації, згідно вимог: 5. Учасник надає: Гарантійний лист що усі документи подані ним у складі тендерної пропозиції не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України. – Документи відсутні Відповідно п. 26 додатку 8 до тендерної документації, згідно вимог: 6. Учасник надає: Довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. – Документи відсутні Відповідно п. 27 додатку 8 до тендерної документації, згідно вимог: 7. Учасник надає: Гарантійний лист з інформацією про, те що учасник погоджується поставити товар (надати послугу, виконати роботи) з відстрочкою платежу, на строк до 45 робочих днів. – Документи відсутні. Пропонуємо надати документи із врахуванням зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.