Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 680 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 400,00 UAH |
Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
ЄДРПОУ: | 05523814 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бех Михайло Михайлович |
Телефон: | 380931810592 |
E-mail: | zakupkylvivavtodor@gmail.com |
Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІП Україна» поданій щодо закупівлі: Послуги з доступу до Комп’ютерної Програми, яка забезпечує функції автоматизованого та централізованого управління паркувальним простором, обліку оплати за послуги з користування майданчиками для платного паркування на території Львівської міської територіальної громади (ДК 021:2015: 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації - Забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Банківську гарантію, яка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВО «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ від 17.07.24 року № 2544/24-ТГ та інші документи які вимагались: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: - в заяві-договорі від 12.07.2024 № 2544/24-ТГ про приєднання (надання банківської гарантії) відсутній підпис з боку директора ТОВ «ЮНІП Україна». 2) Згідно додатку 1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): * Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір в повному обсязі щодо предмету закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2021-2024 років. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатка до тендерної документації: - сканкопію договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) приймання-передачі та/або акту(-ів) надання послуг з відмітками про надання послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником у таблиці (п.1.1.)). На виконання вищезазначеного учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №281-1507/24 від 15.07.2024, в розділі сума договору зазначено, що сума договору становить 100 000,00 грн., поряд з тим надано акти наданих послуг на суму 96 437,68 грн. Також в листі – відгуці зазначено, що гранична вартість договору складає не більше 100000,00 грн., а фактично на яку суму виконано договір не зазначено. 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): 2.2. Для підтвердження відповідності вимогам матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - копії документів (накладні, оборотно-cальдова відомість), що підтверджують право власності та/або користування (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка, та інше обладнання, яке використовує учасник). У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати копії діючих договорів оренди (користування, акти прийому – передачі, тощо), термін дії договорів повинен бути не менше ніж до 31.12.2024 року. На виконання вищезазначеного учасник надав довідку про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за № 280-1507/24 від 15.07.2024 року, поряд з тим в довідці виявлено неточності: Пункт 1 - Багатофункціональний пристрій Canon iSENSYS MF742CDW, а у видатковій накладній № 10 від 08.11.21 року зазначено Багатофункціональний пристрій Canon iSENSYS MF742CDW (3101С013) ; Пункт 3 - Принтер Zebra DЕ ZQ310 Bluetooth, No Label Sensor, Outdoor Use, English, Group E, а у видатковій накладній №265 від 30.11.21 року зазначено Принтер DТ ZQ310; Bluetooth, No Label Sensor, Outdoor Use, English, Group E. 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, наступною інформацією: 3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): Зазначити дану інформацію по досвіду роботи за спеціальністю та за посадою через дріб. Для документального підтвердження наявності працівників Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), копії наказів про призначення та копії дипломів. На виконання вищезазначеного учасник надав копію штатного розпису, копії наказів про призначення та копії дипломів, а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 282-1507/24 від 15.07.2024 року, поряд з тим в довідці виявлено неточності: пункт 2. Працівник Мацюх Євгенія Володимирівна, надано копію диплома на працівника Радченко Євгенію Володимирівну, інших документів про зміну прізвища не надано. Також по працівникам які зазначені в довідці не зазначено повністю досвід роботи як вимагалось ( Досвід роботи за спеціальністю / за посадою ( років та місяців) *). 3) Згідно додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», ЯКі НЕОБХІДНО ПОДАТИ УЧАСНИКУ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: Відповідно до пункту 8. Вимоги до Учасника 1.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - гарантійний лист щодо відповідності технічним вимогам Замовника та зобов’язання виконання зазначених технічних вимог в повному обсязі; - копії діючих сертифікатів відповідності Комп’ютерної Програми, яка забезпечує функції автоматизованого та централізованого управління паркувальним простором, обліку оплати за послуги з користування майданчиками для платного паркування. На виконання вищезазначеного учасник надав: - гарантійний лист щодо відповідності технічним вимогам Замовника та зобов’язання виконання зазначених технічних вимог в повному обсязі; - копію сертифікату відповідності Комп’ютерної Програми; - копію Атестату відповідності, який зареєстровано в Адміністрації Державної служби зв’язку та захисту інформації України за №21028 від 28.12.2019 року, дійсний до 28 грудня 2024 року. В даному висновку зазначено, що до Атестату відповідності додається Експертний висновок на 45 аркушах який є невід’ємною частиною, поряд з тим учасник зазначений Експертний висновок не надав. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю «ЮНІП Україна» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.