Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 696 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 960,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Юлія Скрипніченко |
Телефон: | +380577282831 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
0 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. В пп.3.2. п.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції міститься наступна вимога: згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Учасник (товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю) у складі пропозиції повинен надати протокол загальних зборів учасників/ рішення єдиного учасника товариства, згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. Учасником в складі тендерної пропозиції надано протокол №МА 21.06.2024-ПР від 21.06.2024р., згідно вмісту якого надається згода на укладання договору за результатами закупівлі з іншим ідентифікатором та був складений раніше ніж оголошена дана закупівля; 2. Довідка з відомостями про учасника ВИХ №09.07-08/МА від 09.07.2024р. всупереч вимозі замовника викладеній в пп. 5.2.11. не містить інформацію щодо статусу платника податку; 3.На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів) Учасником надано інформаційну довідку ВИХ №09.07-09/МА від 09.07.2024р., що всупереч вимозі Замовника викладеній пп.1.1. п.1 Додатку №1 до тендерної документації не містить інформації про місцезнаходження контрагента, з яким укладено договір; 4. У складі тендерної пропозиції не надано інформацію, що вимагається Замовником в п.7.2. тендерної документації, а саме: у випадку залучення учасником субпідрядників/співвиконавців, такий учасник повинен у тендерній пропозиції надати в довільній формі інформацію щодо повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі з інформацією про надання послуг без залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/ співвиконавців). На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: - протокол загальних зборів учасників, згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі; - довідку з відомостями про учасника в повному обсязі згідно вимозі замовника викладеній в пп. 5.2.11.; - інформаційну довідку про повне виконання аналогічного договору, в якій зазначено в повному обсязі інформацію згідно вимозі Замовника викладеній пп.1.1. п.1 Додатку №1 до тендерної документації; - у випадку залучення учасником субпідрядників/співвиконавців, такий учасник повинен у тендерній пропозиції надати в довільній формі інформацію щодо повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі з інформацією про надання послуг без залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/ співвиконавців). Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.