Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 275 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 375,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Кропивницький апеляційний суд |
ЄДРПОУ: | 42265404 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Льон Олександр Ігорович |
Телефон: | +380522320018 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, проспект Європейський, 2 |
2 |
Пунктом 34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. При розгляді Кропивницьким апеляційним судом тендерної пропозиції Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (далі – КПІ) виникла необхідність в уточненні інформації щодо: 1) можливості надання КПІ повного обсягу послуг, визначеного в Додатку № 1 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі»; 2) підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Перелік та спосіб подання документів про відповідність критеріям учасника та вимогам переможця процедури закупівлі». Питання 1 – щодо можливості надання КПІ повного обсягу послуг, визначеного в Додатку № 1 до тендерної документації. Для підтвердження спроможності надання необхідного обсягу послуг КПІ в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2024 № 240/38-3, у якій зокрема підтвердив наявність у КПІ методик, необхідних для проведення контролю захищеності об’єктів інформаційної діяльності, погоджених Адміністрацією Держспецзв'язку, із зазначенням їх реквізитів. Водночас зазначені реквізити методик не надають можливості замовнику достовірно оцінити спроможність надання КПІ окремої частини обсягу послуг, а саме проведення інструментального контролю захищеності інформації, що озвучується від витоку лазерним акустичним каналом при застосуванні комбінованого захисту інформації на об’єкті інформаційної діяльності, без використання металевих ролетів (жалюзі). Враховуючи вказане, просимо додатково зазначити реквізити методики, погодженої Адміністрацією Держспецзв'язку, необхідної для проведення відповідного інструментального контролю або надати обґрунтування можливості його проведення з використанням вже зазначених КПІ методик. Питання 2 – щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору КПІ в складі тендерної пропозиції надав копію договору від 23.10.2023 № 231023-41 та акт здавання-приймання наданих за договором послуг. Цими документами підтверджується виконання КПІ послуг розроблення та впровадження комплексу технічного захисту інформації на об’єкті інформаційної діяльності АТ «Укрпошта». Водночас в межах цієї закупівлі здійснюється закупівля послуг з проведення чергового інструментального контролю та чергової атестації комплексу технічного захисту інформації об’єкту інформаційної діяльності. Враховуючи вказане, просимо додатково надати копію договору про надання послуг з проведення чергового інструментального контролю об’єкту інформаційної діяльності та чергової атестація комплексу технічного захисту інформації об’єкту інформаційної діяльності, а також документів, що підтверджують його виконання у повному обсязі. Принагідно звертаємо увагу, що за вимогами абз. 6 пп. 1 п. 44 Особливостей, виправлення невідповідностей здійснюється учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.