Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 291 698,02 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 12 916,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 12 900,00 UAH |
Замовник: | КП ГІОЦ |
ЄДРПОУ: | 04013755 Досьє YouControl |
Сайт: | https://gioc.kyivcity.gov.ua/ |
Контактна особа: | Тереверко Маріна Леонідівна |
Телефон: | +380443668100 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02192, Україна, м. Київ,Київ, Космічна, 12А |
3 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР" (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання, серед іншого: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору в кількості не менше трьох осіб, які мають необхідні знання, досвід, за формою Таблиці 1 Таблиця 1 № з/п Посада Прізвище, ініціали Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на займаній посаді (років) Працівник учасника**працівник субпідрядника /співвиконавця **Назва субпідрядника /співвиконавця До довідки додати належним чином засвідчені копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації від 13.06.2024 № 272 та документи на підтвердження інформації зазначеної в довідці. В ході розгляду поданих документів встановлено наступне: - Договір про надання послуг (виконання робіт) у сфері інформатизації від 01.09.2023 № 03/09 щодо Плавко В.В. дійсний до 31.12.2023. - Термін досвіду роботи на займаній посаді, що зазначений у довідці, щодо зазначених працівників, не відповідає наданим у складі тендерної пропозиції договорам. 2. Пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів*, яка має містити інформацію щодо предмету договору, замовника (його найменування, адреса), дати укладання і строку дії договору, а також для підтвердження виконання необхідно надати**: - належним чином засвідчена копія договору, що наведений в довідці; - належним чином засвідчена копія акту наданих послуг по вищенаведеному договору з підписами та печатками обох сторін (за наявності) або інші документи, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору; - позитивний лист-відгук від замовника по вищенаведеному договору, який повинен містити: №, дату, предмет договору, загальну характеристику Учасника за результатами надання послуг за договором.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 13.06.2024 № 273 та документи на підтвердження інформації зазначеної в довідці. В ході розгляду поданих документів встановлено наступне: - копія договору про надання послуг токенізації віртуальних носіїв електронного квитка та процесингу операцій переказу коштів від 05.01.2022 року, надана не в повному обсязі (відсутній Додаток 1). - строк дії договору про надання послуг токенізації віртуальних носіїв електронного квитка та процесингу операцій переказу коштів від 05.01.2022 закінчився 21.12.2023, проте в листі – відгукі зазначено, що послуги за даним договором надавались протягом 2022-2024 року. - Акти приймання - передачі послуг до Договору про надання послуг токенізації віртуальних носіїв електронного квитка та процесингу операцій переказу коштів Б/Н від 05 січня 2021 року, при розгляді даних документів встановлено їх невідповідність з датою вищезазначеного договору. З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати оновлену довідку що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації та документи , що підтверджують трудові відносини з Плавко В.В. відповідно умов тендерної документації. 2. Надати оновлений пакет документів щодо підтвердження інформації зазначеної в довідці про досвід виконання аналогічного договору від 13.06.2024 № 273, а саме, стосовно договору укладеного між Учасником та ТОВ «Універсальні платіжні рішення» від 05.01.2022, відповідно до умов тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.