Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 714 323,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 571,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 26345736 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Полякова Катерина |
| Телефон: | +380442000503 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ,Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Учасник: Державне підприємство «Дорожній Науково-Технічний Центр» (далі – ДП «ДОРЦЕНТР» або Учасник) Предмет закупівлі: ДК 021:2015-72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Визначення експлуатаційних характеристик (коефіцієнтів яскравості та світлоповертання) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення в Київській області) № оголошення: UA-2024-04-26-003436-a Розглянувши інформацію та/або документи, що подані учасником - ДП «ДОРЦЕНТР» процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД), Замовником виявлено невідповідність, а саме: 1. На вимогу п. 1.1. Додатку № 1 ТД, Учасником у складі пропозиції надано Довідку № 121/09/14104, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в п.2, якої вказана не точна марка принтера (БФП Kyocera Ecosys M552cdn), згідно наданої Учасником інвентарної картки обліку основних засобів № ДЯ00-000072 від 31.07.2019 марка принтера (БФП Kyocera Ecosys M5526cdn). Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованої Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з уточненою маркою принтера, відповідно до вимог Замовника, зазначених у п. 1.1. Додатку № 1 ТД. 2. На вимогу п. 1.1. Додатку № 1 ТД, Учасником у складі пропозиції надано інвентарну картку обліку основних засобів № ДЯ00-000072 від 31.07.2019, яка заповнена не по формі наданої ОЗ-6, а саме: відсутня інформація в частині «Найменування заводу-виготовлювача» та «Модель, тип, марка». Надано інвентарну картку обліку основних засобів № ДЯ00-000134 від 25.11.2019, яка також заповнена не по формі наданої ОЗ-6, а саме: відсутня інформація в частині «Найменування заводу-виготовлювача». Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованих інвентарних карток обліку основних засобів № ДЯ00-000072 від 31.07.2019 та № ДЯ00-000134 від 25.11.2019 по наданій формі № ОЗ-6, відповідно до вимог Замовника, зазначених у п. 1.1. Додатку № 1 ТД. 3. На вимогу п. 1.1. Додатку № 1 ТД, Учасником у складі пропозиції надано Сертифікат калібрування рефлектометра LTL-XL № 123-323-03 М317 від 01.03.2023, який втратив чинність. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання діючого Сертифікату калібрування рефлектометра LTL-XL, відповідно до вимог Замовника, зазначених у п. 1.1. Додатку № 1 ТД. 4. На вимогу п. 1.3. Додатку № 1 ТД, Учасником у складі пропозиції надано Довідку про виконання учасником аналогічного договору № 122/09/14104, в пункті 4 «Категорія а/д» графи 3, відсутня інформація по аналогічному договору № 91/23 від 28.06.2023. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованої Довідки про виконання учасником аналогічного договору, в частині пункту 4 «Категорія а/д» графи 3 по аналогічному договору № 91/23 від 28.06.2023, відповідно до вимог Замовника, зазначених у п. 1.3. Додатку № 1 ТД. 5. На вимогу п. 1. Розділу 3 ТД, Учасником у складі пропозиції надано листа-згоди з усіма пунктами Технічного завдання № 124/09/14104 від 10.05.2024, однак Учасником не вірно зазначений предмет та номер оголошення закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованого листа-згоди з усіма пунктами Технічного завдання, згідно закупівлі послуг, відповідно до вимог Замовника, зазначених у п. 1. Розділу 3 ТД. 6. На вимогу п. 6. Додатку № 7 ТД, Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист № 129/09/14104 від 10.05.2024, однак Учасником не вірно зазначений предмет та номер оголошення закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованого надано гарантійного листа, згідно закупівлі послуг, відповідно до вимог Замовника, зазначених у п. 6. Додатку № 7 ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.