Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2024, 00:00
Послуги
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 60 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 39985748 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Маїло Іванна Олексіївна |
Телефон: | 380667807877 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовником у Закупівлі виявлено порушення, які на даному етапі неможливо усунути, а саме: у тендерній документації виявлено помилки в обсязі закупівлі, які полягають у не вірному зазначені кількості комплексів автоматичної фіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху на території Луцької міської територіальної громади для яких здійснюється закупівля послуг провайдерів, що впливає на обсяги та очікувану вартість закупівлі і є помилкою, що неможливо усунути, у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких помилок на даному етапі процедури закупівлі. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. ВИРІШИВ: 1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі «Електронні комунікаційні послуги з доступу до мережі Інтернет комплексів автоматичної фіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху на території Луцької міської територіальної громади, згідно з ДК 021:2015:72410000 – 7 – «Послуги провайдерів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-012929-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-05-2024, 00:03
Період оскарження:
з 14-05-2024, 17:47 по 25-05-2024, 00:00
Документи:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подано учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник Розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Волинські оптичні мережі» в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом «Електронні комунікаційні послуги з доступу до мережі Інтернет комплексів автоматичної фіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху на території Луцької міської територіальної громади, згідно з ДК 021:2015:72410000 – 7 – «Послуги провайдерів» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-012929-a), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: - відповідно до вимог розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник не надав заповнений із своєї сторони проєкт договору закупівлі. Адже, відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.