Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
ЄДРПОУ: | 42129720 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Леся Кашуба |
Телефон: | +380500506473 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76019, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, буд. 4 Б |
2 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. І. Перелік виявлених невідповідностей та перелік документів для усунення невідповідностей: Згідно додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» на відповідність критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у часник повинен надати: - власна довідка з інформацією про надання послуг аналогічного виду, що містить перелік виконаних договорів ( не менше двох) з надання Учасником послуг, аналогічних предмету закупівлі. Довідка повинна містити назву контрагента, предмет договору, період надання послуг та інформацію про стан виконання договору, номер, дату та строку дії договору, інформації про контрагента та обсяг наданих послуг. Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з назвою послуг, які надавались за договором, ідентичною назві закупівлі. Якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань послуг, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, ідентичне назві предмету закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано власну довідку № 15/04/24-2 від 15.04.2024 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому зазначено виконання чотирьох договорів, серед яких тільки один договір є аналогічним за кодом ДК чи назвою послуг – це договір № 19/20-453ІП від 15.04.2020 . 1.1.Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені та/або нові документи, що підтверджують, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору а саме: власну довідку з інформацією про наявність досвіду виконання ще одного аналогічного договору та копію договору з документами, що підтверджують його виконання відповідно до вимог п.1.1 додатку 1 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.