Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 26528843 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Єфтодій |
| Телефон: | +380504320779 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
2 |
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАХИСТ.ЮЕЙ" було виявлено наступні невідповідності. Учасник надав у формі електронних документів: 1) тендерну пропозицію (файл 1_Тендерна пропозиція), 2) довідку з інформацією про те, що учасник раніше не укладав із замовником договори (файл 4_Довідка Пункт 47), 3) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл 3_Досвід виконання аналогічних договорів). За результатами перевірки підписів учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було з’ясовано наступне: щодо кваліфікованих електронних підписів учасника на зазначених вище електронних документах час підпису не підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача. Так само, на тендерну пропозицію учасника в цілому накладений кваліфікований електронний підпис, щодо якого час підпису не підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача, що також підтверджується перевіркою підпису учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з вимогами пункту 1.3 розділу ІІІ тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України "Про електронні довірчі послуги" від 05.10.2017 року № 2155-VIII використання кваліфікованої електронної позначки часу для постійного зберігання електронних даних є обов’язковим. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог пункту 1.3 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Таким чином, учасник повинен подати з урахуванням вимог пункту 1.3 розділу ІІІ тендерної документації: 1) тендерну пропозицію, 2) інформацію на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 р. № 1178, 3) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також учасник повинен накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому з урахуванням вказаних вище вимог.
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ" було виявлено наступні невідповідності. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник надав: 1) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Відповідність кваліфікаційним критеріям»), 2) лист з позитивним відгуком (файл «відгук»), 3) договір з Державною податковою службою України № 63 від 12.09.2022 (файл «Договір Дпс України»). Предметом наданого договору є послуги з розроблення та впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-комунікаційній системі «Фінанси і Персонал», а не в медичній інформаційній системі. Тобто наданий учасником договір не є аналогічним за предметом закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації аналогічним договором за аналогічним предметом закупівлі відповідно до вимог цієї тендерної документації вважається виконаний договір, предметом якого є: послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в медичній інформаційній системі та забезпечення проведення її державної експертизи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має подати наступні документи відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації: 1) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного, в якій вказано: номер договору, дата укладення договору, предмет договору, стан виконання договору, найменування контрагента, з яким укладався договір; 2) скан-копію аналогічного договору (договорів), зазначеного у цій довідці. Аналогічним договором за аналогічним предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації вважається виконаний договір, предметом якого є: послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в медичній інформаційній системі та забезпечення проведення її державної експертизи; 3) лист з позитивним відгуком (або рекомендаційний лист тощо) про співпрацю від контрагента, з яким укладався аналогічний договір, що зазначений в довідці та наданий у складі тендерної пропозиції (не менше одного).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.