Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 40 307 290,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 400 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 42032422 Досьє YouControl |
Сайт: | https://nszu.gov.ua |
Контактна особа: | Михайло Лисиця |
Телефон: | +380933461208 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04073, Україна, м. Київ,Київ, пр-т Степана Бандери, 19 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, поданої щодо Закупівлі, на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Додатком № 1 до тендерної документації зокрема визначено «На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає… копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) та актів наданих послуг, інформація про який(і) міститься в довідці». Разом з тим, частиною 1 розділу III (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». В той же час, відповідно до абзацу другого статті 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Разом з тим, відповідно до абзацу четвертого статті 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. На підтвердження зазначеної вище кваліфікаційної вимоги Учасником надано (у вигляді електронних документів з окремим наданням самих файлів та протоколів створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису) договір від 13.04.2022 № 50, договір від 13.04.2022 № 51, договір від 10.04.2023 № 50 та акти до них без надання самих електронних документів (файлів з електронними підписами до них). Враховуючи той факт, що зазначені документи та протоколи створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису надані окремими файлами, то зазначені документі не в повній мірі підпадають під визначення абзацу четвертого статті 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг». Враховуючи викладене, з метою виправлення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати файли з електронними підписами (електронні підписи) зазначених (наданих) документів, а саме: договір від 13.04.2022 № 50, договір від 13.04.2022 № 51, договір від 10.04.2023 № 50 та акти до них. Або надати зазначені документи разом з протоколами створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису окремими (відповідними) файлами (тобто одним файлом документ та протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису до нього). Отже, виникає необхідність у наданні права Учаснику виправити дані невідповідності протягом 24 годин. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електонній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє пропозицію учасника у разі коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.