Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 460 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02003474 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Пляка |
| Телефон: | +380675716749 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61064, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
1 |
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надана ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ, в якій п. 2 зазначено строк дії протягом 100 днів, а потрібно протягом 100 робочих днів тендерної пропозиції відповідно до п.4 р. 3 тендерної пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №2 до тендерної документації, п.1 р.3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою наведеною у Додатку № 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.