Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 141 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 705,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 43187500 Досьє YouControl |
Сайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
Контактна особа: | Альона Галат |
Телефон: | +380485596100 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67541, Україна, Одеська область,Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
0 |
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «19» березня 2024року № 98 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ЛИМАН-ТВ", код за ЄДРПОУ 41340328, (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги інтернет-провайдера за користування Інтернетом: Послуги з підключення до телекомунікаційної мережі Оператора з подальшим наданням телекомунікаційних послуг, 72410000-7 — Послуги провайдерів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-03-05-014341-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтва платника єдиного податку, або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або інший документу; або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надана наступна інформація: довідка за вих. № 12/03-185 від 12.03.2024р. з інформацією , що Учасник є платником податку на додану вартість та податку на прибуток на загальних підставах. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідного підтвердження платника ПДВ не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: сканована копія, виготовлена з оригіналу Копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). 2. Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції передбачено надання Учасником наступного: «11. Якщо в ході аукціону учасником зменшено суму, зазначену у заяві-пропозиції, ціною тендерної пропозиції вважається остаточна сума, зазначена учасником. З метою уникнення закупівлі неякісних послуг замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні учасник не буде штучно та невиправдано завищувати або занижувати ціну тендерної пропозиції. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо надання відповідних послуг повинна бути розрахована відповідно до чинного законодавства України». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні учасник не буде штучно та невиправдано завищувати або занижувати ціну тендерної пропозиції. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо надання відповідних послуг повинна бути розрахована відповідно до чинного законодавства України . Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні учасник не буде штучно та невиправдано завищувати або занижувати ціну тендерної пропозиції. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо надання відповідних послуг повинна бути розрахована відповідно до чинного законодавства України. 3. Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції передбачено надання Учасником наступного: «11. Учасник надає лист у довільній формі в якому інформує Замовника щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні відповідно до законодавства України». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано лист у довільній формі в якому інформує Замовника щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні відповідно до законодавства України. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: лист у довільній формі в якому інформує Замовника щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні відповідно до законодавства України. 4. Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Додатку №1 до тендерної документації: «Учасником також в складі документів тендерної пропозиції надається довідка про те, що при наданні послуг персонал Учасника буде забезпечений спецодягом та засобами індивідуального захисту». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано довідка про те, що при наданні послуг персонал Учасника буде забезпечений спецодягом та засобами індивідуального захисту. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: довідка про те, що при наданні послуг персонал Учасника буде забезпечений спецодягом та засобами індивідуального захисту. 5. Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: Лист-згода учасника процедури закупівлі, що міститься в Додатках №5 до тендерної документації. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надана наступна інформація: довідка за вих. № 12/03-213 від 12.03.2024р. п. 1 найменування Учасника - не зазначені дані учасника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Лист-згода учасника процедури закупівлі, що міститься в Додатках №5 до тендерної документації, де зазначені дані учасника. 6. Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: Лист про ознайомлення Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку №4 до тендерної документації та скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надана наступна інформація: довідка за вих. № 12/03-192 від 12.03.2024р. та скан проєкт договору п. 4.2.Оплата Послуги здійснюється шляхом перерахування коштів у національній валюті України – гривні на банківський рахунок Виконавця, зазначений y цьому Договорі. Розрахунок за надані послуги буде здійснюватися на підставі підписаних сторонами актів наданих послуг, протягом 90 днів, - зазначена невірна цифра днів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: скан проєкт договору п. 4.2.Оплата Послуги здійснюється шляхом перерахування коштів у національній валюті України – гривні на банківський рахунок Виконавця, зазначений y цьому Договорі. Розрахунок за надані послуги буде здійснюватися на підставі підписаних сторонами актів наданих послуг, протягом 30 днів, - зазначена вірна цифра днів. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.