Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Закупівля відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.22 №1178 (із змінами та доповненнями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 38527798 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Муляр Олена |
| Телефон: | 380678273015 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 43021, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен, відповідно до абзацу 3 пункту 2 кваліфікаційних критеріїв, надати довідку (лист, інший документ) довільної форми про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю з наступною інформацією: повна назва контрагента, з яким укладено договір; код за ЄДРПОУ (або ІПН – для фізичних осіб-підприємців) контрагента; його місцезнаходження та номер телефону; назва предмета закупівлі; номер та дата укладання договору. Учасник надав Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з інформацією, що вимагалася замовником, але вказав не повну назву предмета закупівлі до обох, зазначених в довідці, аналогічних договорів. 1.2. Абзацом 5 пункту 2 кваліфікаційних критеріїв передбачено, що сканкопія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинна містити: всі сторінки та додатки, посилання на які є в цьому договорі (зокрема специфікації, графіки, тарифи, вимоги до якості тощо); копії всіх сторінок усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони були; у разі, якщо додаткові угоди до цього договору не укладалися, учасник надає довідку (інший документ) довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносилися. Учасник надав сканкопії до двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, але не надав інформації у вигляді довідки (листа, іншого документу) довільної форми про те, що протягом строку дії цих аналогічних договорів зміни до них не вносилися, або не додав сканкопії додаткових угод (якщо вони були) до обох аналогічних Договорів, які зазначені в довідці. 1.3. Пунктом 3.5 частини 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» також передбачено надання у складі тендерної пропозиції Учасника цінової пропозиції (форма «ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ») згідно Додатку 1 до тендерної документації. Учасник надав форму «ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ», в якій не зазначив в інформації про учасника процедури закупівлі ІПН (або РНОКПП) товариства . 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Вимога передбачена пунктом 5.1 частини 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «5.1. Замовник установлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно із статтею 16 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, а також інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно із законодавством, зазначені в Додатку 3 до цієї тендерної документації, та повинні бути подані відповідно до порядку, визначеному пунктом 1.3 частини 1 цього розділу», та безпосередньо прописана в абзаці 3 пункту 2 кваліфікаційних критеріїв Додатку 3 до тендерної документації: • «Довідка (інший документ) довільної форми повинна містити наступну інформацію: повна назва контрагента, з яким укладено договір; код за ЄДРПОУ (або ІПН – для фізичних осіб-підприємців) контрагента; його місцезнаходження та номер телефону; назва предмета закупівлі; номер та дата укладання договору.» 2.2. Вимога передбачена пунктом 5.1 частини 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «5.1. Замовник установлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно із статтею 16 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, а також інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно із законодавством, зазначені в Додатку 3 до цієї тендерної документації, та повинні бути подані відповідно до порядку, визначеному пунктом 1.3 частини 1 цього розділу», та безпосередньо прописана в абзаці 5 пункту 2 кваліфікаційних критеріїв Додатку 3 до тендерної документації: «Сканкопія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинна містити: всі сторінки та додатки, посилання на які є в цьому договорі (зокрема специфікації, графіки, тарифи, вимоги до якості тощо); копії всіх сторінок усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони були; у разі, якщо додаткові угоди до цього договору не укладалися, учасник надає довідку (інший документ) довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносилися.» 2.3. Вимога передбачена пунктом 3.5 частини 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», а саме: «3.5. Інші документи від учасника, що подаються у складі тендерної пропозиції: … • цінова пропозиція (згідно Додатку 1 до тендерної документації).» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Дозавантажити виправлену Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій окрім наявної інформації повинен вказати повні назви предмета закупівлі обох аналогічних договорів . 3.2. Дозавантажити інформацію у вигляді довідки (лист, іншого документу) довільної форми про те, що протягом строку дії аналогічних договорів зміни до них не вносилися, або додати сканкопії додаткових угод (якщо вони були). 3.3. Дозавантажити виправлену форму «ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ», в якій в інформації про учасника процедури закупівлі ще треба вказати ІПН (РНОКПП) товариства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.