Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 370 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 850,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТОВ "Тернопільелектропостач" |
ЄДРПОУ: | 42145798 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Петрук Зоряна |
Телефон: | 380352239650 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46016, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, проспект Злуки будинок 2 В |
3 |
Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик оголошення про закупівлю відкритих торгів, сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в полі для зазначення інформації щодо конкретної номенклатурної позиції Послуги з надання дискового простору для розміщення програмного забезпечення для автоматизованого обліку, аналізу, прогнозування транспортування та споживання електричної енергії у складі підсистеми IPESOFT D2000 та підсистеми IPESOFT SELT PRO (відповідний код ДК 021-2015 - 72267100-0 - Обслуговування програмного забезпечення) , помилково вказано «ДК 021-2015 72263000-6 Послуги зі впровадження програмного забезпечення» замість потрібного «ДК 021-2015 - 72267100-0 - Обслуговування програмного забезпечення». Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082 (далі — Порядок), у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. З огляду на це в електронній системі закупівель щодо Закупівлі в електронних полях оголошення про закупівлю , розміщена недостовірна інформація, яку не можна виправити за допомогою наявного функціоналу електронної системи закупівель. Отже, є потреба усунути порушення, що виникло через неможливість виправити технічну помилку в електронній системі закупівель, а саме відмінити Закупівлю.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-03-2024, 00:00
Період оскарження:
з 07-03-2024, 15:23 по 18-03-2024, 00:00
Документи: