Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 280 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 804,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
| ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
| Телефон: | +380342594336 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на підтвердження чого Учасник повинен надати: - власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника/субпідрядника, які мають необхідні знання та досвід; - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах; - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо). 2. Відповідно до п.13 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» розділу 3 Тендерної документації, у разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - власну довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до надання послуг як субпідрядника (із зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси, П.І.П., посад керівників; переліку робіт, які будуть виконуватись; телефону, факсу, e-mail). Довідка надається в довільній формі. Довідка повинна супроводжуватись: - договором про наміри чи іншим документом, що підтверджує домовленість з суб’єктом господарювання, якого пропонується залучити в якості субпідрядника; - листом-згодою субпідрядника з підтвердженням надання послуг для потреб замовника (з обов’язковим наведенням переліку робіт, до виконання яких буде залучатись субпідрядник, та списку обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, обладнання та устаткування, засобів вимірювальної техніки), які будуть використовуватись для надання послуг). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку № 145/24 від 26.02.2024 року щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які є у субпідрядників, яких планує залучати Учасник. Для підтвердження, Учасник надав: - наказ про призначення № 4-К від 04.09.2023 року на Цоя Олега Герасимовича та наказ про призначення № 3-К від 29.12.2018 року на Сізова Андрія Сергійовича без автентичного перекладу на українську мову; - диплом № 555782 Цоя Олега Герасимовича та диплом № 677015 Сізова Андрія Сергійовича без автентичного перекладу на українську мову; - сертифікат Check Point Software Technologies LTD. Цоя Олега Герасимовича та сертифікат Check Point Software Technologies LTD.Сізова Андрія Сергійовича без автентичного перекладу на українську мову. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 142/24 від 26.02.2024 року про залучення субпідрядників, вартість яких складає не менше 20 % від вартості договору про закупівлю. До даної довідки Учасник надав лист згоду № 9 від 22.02.2024 ТОВ «WINNCOM IT SOLUTION» про те, що дане Товариство проінформоване, що Учасник має намір прийняти учать у Закупівлі, де дане Товариство залучається у якості Субпідрядника та лист згоду № 01 від 22.02.2024 року ТОВ «ENGINERING AND SERVICE SOLUTIONS» про те, що дане Товариство проінформоване, що Учасник має намір прийняти учать у Закупівлі, де дане Товариство залучається у якості Субпідрядника без автентичного перекладу на українську мову. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на підтвердження чого Учасник повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах; - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо). 2. Відповідно до п.13 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» розділу 3 Тендерної документації, у разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати листи-згоду субпідрядників з підтвердженням надання послуг для потреб замовника (з обов’язковим наведенням переліку робіт, до виконання яких буде залучатись субпідрядник, та списку обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, обладнання та устаткування, засобів вимірювальної техніки), які будуть використовуватись для надання послуг). Відповідно до п.7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 Тендерної документації, документи або копії документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, які надаються учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом з їх професійним автентичним перекладом на українську мову завірених згідно чинного законодавства України. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації, документи, що вимагаються від учасників процедури закупівлі, повинні бути у вигляді: - електронних копій з сканованих паперових оригіналів документів учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її власного імені та прізвища (останнє великими літерами), на фірмовому бланку (за наявності) із вихідними реквізитами (номер, дата), відбитком печатки учасника процедури закупівлі (дана вимога не стосується учасників процедури закупівлі, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством); - електронних копій з сканованих паперових копій оригіналів документів, завірених учасником процедури закупівлі, із зазначенням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища (останнє великими літерами), з відміткою «Згідно з оригіналом», дати засвідчення копії; - електронних копій з сканованих паперових оригіналів документів, виданих учаснику процедури закупівлі іншими організаціями, підприємствами, установами із зазначенням посади, особистого підпису особи, яка підписує документ, її власного імені та прізвища (останнє великими літерами), на фірмовому бланку (за наявності) із вихідними реквізитами (номер, дата), відбитком печатки (за наявності); - електронних копій з сканованих паперових оригіналів нотаріально завірених копій з оригіналів документів; - електронних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.