Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, буд. 24
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 2 520,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 25,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
ЄДРПОУ: | 23824057 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Суровицька Інна Вікторівна |
Телефон: | +380542682103 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,місто Суми, пров. Громадянський, будинок 4 А |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Згідно вимог пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку складену у формі таблиці, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору), де зазначено номер та дата укладання договору, повне найменування суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, предмет договору, сума договору. Аналогічним вважається договір на закупівлю за кодом ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів. 1.2. копію кожного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких); 1.3. копії/ю акта(-тів) наданих послуг на підтвердження виконання кожного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний(-ні) договір(и) повинен(-ні) бути виконаний(-ні) в повному обсязі.» На виконання зазначених вимог Учасником надано, зокрема: 1) файл «дод.1.1 Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf», який містить довідку «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» (далі – Довідка). Проте у Довідці відсутні данні щодо місцезнаходження суб’єкта господарювання, з яким укладено договір та сума договору, як це вимагалось підпунктом 1 розділу 1 Додатка 1 тендерної документації. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести Довідку у відповідність до вимог підпункту 1 розділу 1 Додатка 1 тендерної документації, а саме зазначити місцезнаходження суб’єкта господарювання, з яким укладено договір та сума договору 2) скан-копію Договору про закупівлю від 01.03.2021 № 42, укладеного ФОП ЯРЕМЕНКО ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА з Сумським державним університетом разом з додатковою угодою № 1 від 01.03.2021 до нього. Проте всупереч вимогам пункту 1.6. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «Подані учасниками належним чином засвідчені копії документів повинні містити власноручний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна».» надані копії договору та додаткової угоди до нього не містить прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та не містить надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, засвідчити надані копії документів у відповідності до вимог пункту 1.6. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 3) файл «акти березень-грудень дог 42 від 01.03.2021.pdf», який містить акти приймання-передачі наданих послуг згідно Договору про закупівлю від 01.03.2021 № 42 на загальну суму 49 909,00 гривень з ПДВ. В той час згідно наданих скан-копій сума зазначеного договору, з урахуванням додаткової угоди № 1 від 01.03.2021 становить 54 899,90 гривень з ПДВ. Вимогами розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації встановлено, що аналогічний(-ні) договір(и) повинен(-ні) бути виконаний(-ні) в повному обсязі. Крім того статтею 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV визначено обов’язкові реквізити первинного документа. Тобто, акт приймання-передачі наданих послуг має містити дату складання. Акти приймання-передачі наданих послуг згідно Договору про закупівлю від 01.03.2021 № 42 не містять дати складання. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати акти приймання-передачі наданих послуг згідно Договору про закупівлю від 01.03.2021 № 42 на загальну суму 54 899,90 гривень з ПДВ та/або надати додаткову угоду до цього договору (якщо таке мало місце) та/або лист-пояснення щодо такої невідповідності. Крім того надати акти приймання-передачі наданих послуг згідно Договору про закупівлю від 01.03.2021 № 42, складені у відповідності до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме із зазначенням дати складання.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.