Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 29 000,00 UAH |
| Замовник: | ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
| ЄДРПОУ: | 41884537 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://sm.enera.ua |
| Контактна особа: | Лізогуб Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380959114268 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,Суми, 40004, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ РЕМІСНИЧА, будинок 35 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФО-ПРАЙМ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: В складі тендерної пропозиції надано електронну банківську гарантію, в якій встановлено невідповідність вимогам п. 3 Додатку 6 до тендерної документації «Форма забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, електронну банківську гарантію, яка відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації «Форма забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.