Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-02-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 8 640 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 86 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 100 000,00 UAH |
| Замовник: | ДП "ПРОЗОРРО" |
| ЄДРПОУ: | 02426097 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://prozorro.gov.ua |
| Контактна особа: | Надія Бивальцева |
| Телефон: | +380669345215 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінено процедуру закупівлі в зв’язку з технічною помилкою, допущеною єдиним учасником в своїй тендерній пропозиції, яку неможливо усунути, оскільки її виявлено після оголошення переможця
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-03-2024, 00:01
Період оскарження:
з 19-02-2024, 10:52 по 01-03-2024, 00:00
Документи:
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-26-010004-a, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ", ЄДРПОУ 43400053, встановлено невідповідність умовам тендерної документації. На виконання вимоги п. 3 Додатку № 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» та в зв’язку з невідповідністю в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: надані Учасником скан-копії договорів цивільно-правового характеру не відповідають данній вимозі, оскільки для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації договори мають бути чинними (діючими) і термін дії договорів ЦПВ повинен бути не меншим аніж строк надання послуг відповідно до умов тендерної документації. Зокрема: договір №10012023-9 від 10.01.2023р. з ФОП Жукова Вікторія Олегівна, договір №18042023-10 від 18.04.2023р. з ФОП Стойко Вадим Павлович, договір №0110-01 від 01.10.2022р. з ФОП Андрєєв Сергій Сергійович, договір №1302-04 від 13.02.2020р. з ФОП Кузнєцов Олексій Андрійович – протерміновані. Замовник вважає доцільним витребувати від Учасника процедури закупівлі ТОВ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ", ЄДРПОУ 43400053, пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити чинні (діючі) договори із зазначеними спеціалістами, а саме: ФОП Жукова Вікторія Олегівна, ФОП Стойко Вадим Павлович, ФОП Андрєєв Сергій Сергійович, ФОП Кузнєцов Олексій Андрійович. Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовником встановлюється вимога щодо усунення вказаних невідповідностей, виявлених у тендерній документації, у термін 24 години з моменту публікації даної вимоги в системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.